В Ужгородському прес-клубі відбулося засідання на тему: «Чи зміниться режим руху автомобілів з іноземною реєстрацією у зв’язку з реконструкцією пункту пропуску «Ужгород - Вишнє Нємецьке».
Про те, чи буде можлива так звана «пересічка» для транзитних авто під час та після реконструкції пункту пропуску «Ужгород-Вишнє Нємецьке» розповіли представники Закарпатської митниці ДФС, прикордонної служби «Ужгород» та громадської організації «ЗАВТРА».
Голова об’єднання автомобілістів з іноземною реєстрацією авто «ЗАВТРА» Павло Білецький зауважив: «Причиною нашої зустрічі є численні звернення від власників авто з іноземними номерами з приводу можливих змін перетину ними кордону після запланованої реконструкції КПП «Ужгород» (так званої «пересічки»). Ми вирішили надати слово людям, які володіють офіційною інформацією, а не домислами».
Зокрема, Людмила Козловська, начальник управління інфраструктури Закарпатської митниці ДФС розповіла: «Викликає подив такий ажіотаж, оскільки жодних нововведень на кордоні не планується. Так, пункт пропуску «Ужгород» підлягає реконструкції у рамках європейської програми партнерства, наразі тривають тендери для виконавців робіт. Генплан реконструкції пасажирської частини пункту пропуску виконаний у відповідності до вимог законодавства, у тому числі щодо розмежування потоків на в’їзд та на виїзд».
За словами доповідачки, для можливості повернення авто на територію України без перетину словацького кордону, в огорожі між потоками буде передбачено браму. Реконструкція стартує орієнтовно наприкінці вересня – у жовтні цього року. Насамперед вона торкнеться будівель, споруд, дорожнього покриття і в останню чергу – огорожі (приблизно у середині 2016-го року).
«Ніяких змін у режимі руху через пункт пропуску не передбачено», - наголосила Людмила Козловська.
Віталій Григор’єв, перший заступник начальника відділу прикордонної служби «Ужгород» запевнив, що інспекторський склад прикордонних нарядів підтримує режимні правила перетину кордону. У разі їх порушень (у тому числі за здійснення руху, непередбаченого режимом) передбачений штраф (його розмір зріс до 5-7 неоподатковуваних мінімумів). «Для протидії руху не планується встановлювати жодних споруд», - каже прикордонник. Він також нагадав, що жодним нормативним документом не передбачено здійснення розворотів на території пункту пропуску. Крім того, українська сторона може відмовити водіям у перетині державного кордону, якщо у них немає дозволу на перетин кордону іншої держави, до прикладу, Словацької Республіки.