Чому процес, чітко регламентований графіком сервісного центру з газифікації товариства, «пробуксовує»? Винен, як завжди, горезвісний людський фактор, - коментує заступник голови правління з комерційної діяльності та обслуговування клієнтів ПАТ «Закарпатгаз» Євген Полуницький. – Здавалося б, кошти і фахівці на виконання зазначених робіт є, лічильників НКРЕКП надала в достатній кількості.
Й листи з повідомленням, розіслані товариством з метою активізувати споживачів голубого палива на виконання ст.2 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» свою функцію виконали: по кілька десятків дзвінків на день отримуємо від споживачів, що повідомляють номери мобільних та просять узгодити час для встановлення облікового приладу. З іншого боку – відчутно побільшало прохань перенести термін облаштування лічильником чи то з огляду на відпустку, чи через одне або друге релігійне свято, які, ну, просто – таки, вервечкою тягнуться…
Наразі фахівці ПАТ «Закарпатгаз» завершують заплановані обсяги робіт на вулиці Лаврищева в обласному центрі, днями перейдуть на Оноківську, з якої поки що зголосилося, повідомивши канали зв’язку та погодивши час встановлення облікових приладів , трохи більше трьох десятків споживачів.
ПАТ «Закарпатгаз» звертається до шанованих клієнтів: зробімо все від нас залежне, аби на порозі зими не сподобитися легковажній цокотусі, котра красне літечко прогавила. Адже з 1 січня 2016 року згідно з вимогою ст. 5 вже згаданого Закону України споживачам, що користуються водонагрівачем та плиткою без лічильника, газопостачання припинятиметься без додаткового попередження.
Довідка: Інвестиційна програма газорозподільного підприємства ПАТ «Закарпатгаз» передбачає на встановлення безкоштовних лічильників у 2015 році понад 3,5 млн. грн.