Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Мешканці Ужгорода та району отримали більше можливостей від "Закарпатгазу"

23 вересня 2015 р., 15:45

Телефонна лінія розпочала свою роботу сьогодні

55.7 тисяч споживачів природного газу ужгородців та мешканців Ужгородського району відтепер мають можливість передати показання лічильника газу за номером телефону новоствореної багатоканальної телефонної лінії. А в перспективі усі споживачі Закарпатської області матимуть змогу звернутись із своїми запитанням до оператора за єдиним номером контакт-центру. Передати показники лічильника газу можна за номером телефону новоствореної багатоканальної телефонної лінії (0312) 48-83-04

Починаючи з 23 вересня поточного року клієнти ПАТ «Закарпатгаз» та ТОВ «Закарпатгаз Збут» зможуть передати показання лічильника газу за номером багатоканальної телефоної лінії (0312) 48-83-04. Наразі телефонна лінія буде гарантовано працювати з 14:00 до 18:00, так як в першу половину дня працівники залучені до прийому громадян.

«Ми працюємо над забезпеченням якісного зворотнього зв'язку зі своїми клієнтами. Впровадження даної послуги – це перший крок до створення повноцінного, доступного для всіх споживачів Закарпатської області колл-центра, послугами якого в перспективі зможуть скористатись наші клієнти. Ми розуміємо, що не встигаємо обробляти ту кількість телефонних дзвінків, які поступають на телефони абонвідділу. Підключення до єдиного контакт-центру також потребує часу, тому нами було прийнято рішення про створення прямої багатоканальної телефонної лінії для наших споживачів вже сьогодні. Є сподівання що такий крок значно полегшить контакт споживача з оператором, який вчасно зможе прийняти показання лічильника газу, надати необхідну консультацію, роз’яснення тощо», - коментує заступник голови правління ПАТ «Закарпатгаз» з обліку газу Олександр Голуб.

Дзвінки для наших споживачів на багатоканальний телефонний номер (0312) 48-83-04 безкоштовні.

Таким чином ПАТ "Закарпатгаз" розширює можливості спілкування із своїми клієнтами та заощаджує їх час на додаткові візити в абонентські відділи. Ми сподіваємось що дана послуга стане зручним для клієнтів і компанії форматом взаємодії.


Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp