Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Цьогоріч платники звернулись на "Пульс" тільки один раз

21 жовтня 2015 р., 10:35

Звернення надійшло з Великоберезнянщини

З початку 2015 року до антикорупційного сервісу Державної фіскальної служби «Пульс» надійшло одне 1звернення від платника Великоберезнянського відділення Ужгородської ОДПІ.

Стосувалося звернення проблеми роботи інформаційної системи «Податковий блок», через що неможливо було зареєструвати звіт у присутності платника та надати йому реєстраційний номер звіту.

Звернення було належним чином опрацьоване, а заявник сповіщений про результати розгляду, повідомляє Ужгородська ОДПІ.

Начальник Ужгородської ОДПІ – Василь Пацкан зауважує, що за допомогою сервісу «Пульс» платники податків можуть оперативно, за допомогою всього одного дзвінка поінформувати про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків.

Телефон цілодобової лінії антикорупційного сервісу «Пульс» (044) 284-00-07.





Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp