З першим стрибком долара, а, відповідно, і цін на пальне, перевізники написали обгрунтування тарифу у 2.50 грн. Але ціни продовжували рости, і останній запропонований тариф виріс до 3,47 грн. Економісти міськвиконкому повважали окремі пункти формування тарифів завищеними, такими, що Антимонопольний комітет просто не пропустить. Усі однозначно погодилися - щоб рятувати галузь пасажироперевезень, тарифи необхідно підняти. Почались дебати стосовно вартості проїзду - 2.50 чи 3.00. Головуючий на засіданні Ернест Нусер запропонував вислухати представників громади.
Зокрема, координатор Народної Ради Мукачева Юрій Кравчук прокоментував: "До нас зверталися перевізники з цим питанням, і висновок однозначний – тарифи треба підіймати. З такими цінами на пальне, і такою кількістю пільговиків, що їздять безкоштовно, перевізники працюють у збиток. З іншого боку, якщо ми піднімемо ціну до 3.50, пасажири пересядуть у таксі. З іншого боку, закінчаться вибори, закінчиться напружена ситуація на кордонах, стабілізується і долар, відповідно і впадуть ціни на пальне. Треба підняти до 2.50, і повернутись до обговорення через 3-4 місяці. Якщо ціни на пальне не впадуть, треба буде знову коригувати тарифи до економічно обгрунтованих". Присутні зійшлися на тарифі 2.50, який має бути винесений у вівторок виконкомом на публічне обговорення, повідомляє газета
«Наша справа».
Висловлювати свою точку зору щодо тарифу 2.50 грн на перевезення у мукачівських маршрутках запропонували у коментарях у соцмережах.