Інформаційну кампанію з добірним закарпатським колоритом запустив у соціальних мережах журналіст та активіст Віталій Глагола.
У інтерв’ю виданню
Varosh Віталій розповідає, що втілювати цю ідею в життя йому допомагали друзі:
«Усі разом мізкували над ідеєю та слоганами. З дизайном люб’язно допоміг ужгородець Олег Олашин, якого знають на Закарпатті за якісними роботами для фестивалів та усіляких крутезних ініціатив».
Задум, каже Віталій, пов’язаний з найнижчою явкою на виборах закарпатців за останні 5 років.
«Дехто пояснює це європейськістю. Але це водночас є свідченням низької свідомості закарпатців, адже вибори – це важлива складова розвитку наших міст та краю, це наш внесок, і ми зобов’язані його робити. Тому ми й затіяли цю кампанію, щоб дещо струсити закарпатців, – пояснив ініціатор акції. – Чому у день тиші? Бо тоді замовкають політики зі своєю пустопорожньою агітацією, компроматами та балачками. Останні дні перед виборами – вирішальні. Є час подумати, і наша ціль, щоб так і сталося, щоб закарпатці прийшли на дільниці й зробили свій вибір свідомо. За кого саме – це вже їхня особиста справа».
{g}
«На основі переданих мені слоганів я сформував візуальні сюжети, використавши архівні історичні фото першої половини 20 століття та фото журналу LIFE 1938-1939 років, що показують життя та побут селян території сучасного Закарпаття, визначні події та будівлі. Але, зізнаюся, фото з біціглями – це франківський гуцул. І кіт – сучасна. Решта – трушно-колоритні», – з посмішкою розповів Олег Олашин, зауваживши, що чимало часу пішло якраз на перегляд архівів та підбір тематичних світлин.
Наразі кампанія стартувала найбільш активно у мережі Facebook та поступово вірусна активність перекидається і на Vkontakte, але вже її активно поширюють і сайти.
У нас є кілька ексклюзивних мотиваційних сюжетів. Скільки їх розроблено насправді – Віталій не зізнається. Каже, сюрприз.