22 грудня, під головуванням заступника голови облдержадміністрації Олександра Петіка відбулось засідання координаційної ради у справах дітей.
На порядку денному питання дотримання чинного законодавства про працю, працевлаштування та охоплення навчанням дітей, - повідомляє прес-служба Закарпатської ОДА.
Представник обласної служби зайнятості Ольга Сівач зазначила, що за 11 місяців поточного року послугами відомства скористалися 7 зареєстрованих безробітних, які на дату реєстрації не досягли 18 років. «П’ятьох з них вдалося працевлаштувати, а двоє вступили на навчання. Крім того, спеціалісти центрів зайнятості надали профорієнтаційні послуги 196 учням із числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», – поінформувала посадовець.
Доповідаючи по другому питанню, представник департаменту освіти і науки Олеся Греба зауважила, що в області з кінця серпня по листопад поточного року проведено два етапи рейду „Урок” з виявлення дітей, які 1 вересня не приступили до занять у загальноосвітніх навчальних закладах.
За статистичними даними, поданими відділами та управліннями освіти станом на 1 вересня поточного року не здобували загальну середню освіту 263 учні, а на 15 вересня таких дітей було уже 164. Робота по залученню дітей до навчання триває.
Також, присутні заслухали інформацію начальника служби у справах дітей Світлани Якімеліної про результати перевірок інтернатних закладів області, на утриманні яких перебувають діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування. За словами посадовця, в обласних спеціалізованих закладах не виявлено значних порушень. «Завдяки розвитку сімейних форм виховання з кожним роком зменшується кількість дітей, які перебувають в інтернатних закладах області. Якщо, у 2013 році в інтернатах проживало та навчалось 433 дитини, то цього року у спеціалізованих закладах області перебуває 316 вихованців», – наголосила Світлана Якімеліна.
За результатами розгляду зазначених питань члени координаційної ради вирішили посилити роботу з працевлаштування дітей кризових категорій та їх профорієнтаційний супровід, залучати до навчання дітей шкільного віку і посилити контроль за виконанням опікунських функцій державними опікунами.