Про це сьогодні йшлося на нараді міського голови Богдана Андріїва з керівниками комунальних служб і підприємств.
Під час новорічного вікенду було багато нарікань на сміття на вулицях міста, тому мер жорстко поставив вимогу дати чітку відповідь і розрахунки: чого не вистачає – працівників, техніки, грошей чи йдеться про суб'єктивні причини, які вирішать заміною кадрів.
На нараді йшлося, що коштів на прибирання міста на цей рік передбачено більше, ніж у попередньому, 2015-му. Якщо досі вулиці прибирали через день, то зараз усі великі і центральні дороги будуть чистити щодня.
Обговорювали і питання придбання машин-пилососів і наголошували, що з настанням теплої пори, коли почнуться ремонти вулиць, всі робитимуть з асфальтуванням до бордюрної лінії і з облаштуванням ефективної зливової каналізації, щоб уздовж асфальтного покриття не було смуги пилюки та болота. Тоді вулиці можна буде прибирати механізовано, не тільки віниками, а спеціальними машинами.
Ішлося також, чи доцільно забезпечувати прибиральників пересувними контейнерами для зібраного сміття. Наразі вирішили, що зібране будуть пакувати у великі поліетиленові пакети і вже їх вивозитимуть. Купи, які змітають вздовж проїжджої частини, повинні відійти у минуле, бо часто вони стояли на вулицях тижнями, мокли, розносилися вітром і тваринами.
Готується і рішення про підвищення тарифів для обслуговуючих комунальних організацій, адже вони не змінювалися з 2009 року і в них закладена мінімальна зарплата на рівні 650 гривень.
На етапі розробки і документ про зміни щодо територій контейнерних майданчиків, які обслуговує фірма "АВЕ-Ужгород" – хто і як буде підтримувати на них і довкола чистоту. Днями спеціально створена робоча комісія пройдеться найбільш проблемними територіями і спільно вирішать, де перенести контейнерні майданчики, де їх ефективніше облаштувати, де зробити додаткові.
А прибирання Ужгорода під час різдвяних свят і вихідних днів буде ще одним тестом для комунальників на спроможність виконувати свої обов'язки в повному обсязі і вчасно, – підкреслив Богдан Андріїв.
Прес-служба Ужгородської міської ради