Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

В ОДА розглядали два проблемні питання

27 січня 2016 р., 09:41

Ініціював нараду щодо Ужгородськ4ої дитячої залізниці та Боржавської вузькоколійки Геннадій Москаль.

Про це у мережі "Фейсбук" написав закарпатець  Денис Добра:
 
"Вчора в Закарпатській ОДА за ініціативи голови адміністрації Геннадія Москаля проведено нараду по ситуації відносно двох обєктів траснпортної інфораструктури - дитячої залізниці в м.Ужгород та Боржавської вузькоколійки. В роботі наради прийняли участь голови районних адміністрацій Іршавського, Берегівського та Виноградівського району, представники Ужгородської міської ради, начальник Ужгородської дільниці Львівської залізниці Олександр Пушкаш, депутати Закарпатської обласної ради та громадські активісти. 

Першим в порядку денним був розгляд ситуації з дитячою залізницею - Ужгородська міська рада в 2013 році відправила в УЗ та Міністерство інфраструктури клопотання та рішення сесії міської ради про прийом на баланс та бажанням опікуватися залізницею. Жодної відповіді до цього часу не отримано. Начальник Ужгородської дільниці не зміг пояснити ситуацію коли він постійно каже про передачу залізниці - а реально нічого за три роки так і не зробив.!!?? Другим питанням було ситуація навколо Боржавської вузькоколійки - Геннадій Москаль запитав начальника дільниці: ви отримали фінансування на 2016 рік цієї дільниці? - відповідь була - так! Тоді яким чином ви хочете пердати на баланс Закарпатській ОДА цю залізницю - може краще працюйте там де маєте повноваження і ресурси, резюмував голова ОДА. 

Дивна позиція начальника Ужгородської дільниці Львівської залізниці виявляться в тому, що він на нараду прийшов не володіючи графіком руху пасажирського потягу на вузькоколійці і режимом її роботи. Називає загальну цифру в 45 працівників для її обслуговування, хоч реально там працює 25 осіб - інші працюють в депо Королево..за 20 км від вузькоколійки ...

 Всі присутні на нараді підтримали пропозицію ГО "Боржавська ініціатива" про організацію на вузькоколійці регулярних туристичних подорожей по неділям та узгодженням всіх організаційни, фінансових питань. Найбільш важливим визнано придбання парвовозу та реставрація полських вагонів ПаФаваг за участі експертів з сусідніх країн - Словаччини, Румунії та Угорщини. До роботи залучити фахівців з Швейцарії, приклад роботи яких визнано в Румунії як найбільш яскравий в туризмі цієї країни. 

Таким чином: 1. Ужгородська міська рада за підтримки голови ОДА прагне довести до літа стан дитячої залізниці до робочого.2. Всі пропозиції по роботі Боржавської вузькоколійки довести до КМ, керівництва УЗ та фонду держмайна. Найбільш важливим визнати збереження історичного рухомого складу та придбання паровозу. Всі ці пропозиції буде винесено в програму для розгляду на сесії Закарпатської обласної ради."


Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp