Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

В Україні стартувала соціальна інформаційна компанія Україна speaking

28 січня 2016 р., 21:08

Запрошуємо всіх долучитись до руху на підтримку вивчення іноземних мов

2016 рік – Рік англійської мови в Україні. Відповідний Указ підписав Президент Петро Порошенко на підтримку національної програми вивчення та популяризації іноземних мов Україна speaking. На початку року в рамках програми стартувала одноіменна соціальна інформаційна кампанія, метою якої є актуалізація проблеми недостатнього знання іноземних мов українцями та привернення уваги молоді до цього.

Україна speaking – це національна програма, що координується командою GoGlobal та підтримується низкою партнерів, серед яких Президент України, Міністерство освіти, Міністерство закордонних справ, Британська Рада в Україні та інші. Особливу підтримку в реалізації інформаційної кампанії надало Посольство Сполучених Штатів Америки в Україні.

Можливості спілкуються іншою мовою

Інформаційна кампанія Україна speaking має на меті з одного боку підняти проблему, з іншого – стимулювати молодь змінювати модель поведінки, вивчати мови та отримувати нові можливості. Саме до молодих українців звертається соціальна реклама Україна speaking зі слоганом “Можливості спілкуються іншою мовою”.

“Ми не можемо змінювати геополітику, але ми можемо використовувати головне багатство країни – людський капітал. Тому ми поставили собі за мету зробити українців повноправними членами світової спільноти. Хороший рівень знання англійської мови має стати програмою мінімум для сучасного молодого українця. “Можливості спілкуються іншою мовою” – з таким слоганом наша соціальна реклама звертається до молоді ” – зазначає засновник кампанії Мустафа Найєм.

Для актуалізації теми та стимулювання українців вивчати іноземні мови, команда GoGlobal створила відеоролик – комедійне відео про те, як небажання вивчати іноземні мови може стати перепоною у особистому та професійному розвитку. Ідея ролика – продемонструвати це через заперечення. “Мені не потрібна англійська!” – кажуть герої відео й потрапляють у незручні ситуації у буденному житті, в роботі та подорожах. Мета соціальної відеореклами – змусити українців задуматися над перевагами знання іноземних мов. Ідея ролика належить агентству Creative Detective, реалізація – компанії Radioaktivefilm.

“Хоч ми живемо у новій епосі, чимало українців воліють уникати змін у повсякденному житті. Нерідко це виражається у небажанні вивчати іноземні мови. Як часто від знайомих ви чуєте фразу “мені не потрібна англійська”? Наступного разу не залишайтеся осторонь, поясніть чому така позиція неприйнятна у сучасному суспільстві. Саме таке небажання йти вногу з часом в недалекому майбутньому може стати перепоною у пошуках добре оплачуваної роботи, подорожах та спілкуванні” – коментує співзасновник та координатор кампанії Оксана Мовчан.

Підтримали ініціативу та розмістили соціальну рекламу телеканали групи StarLightMedia, UA:Перший, низка обласних державних телерадіокомпаній та ТРК Київ. Також ролик буде транслюватися у мережі кінотеатрів Мультиплекс. Команда GoGlobal відкрита до співпраці і запрошує медіа підтримати ініціативу й розмістити соціальний рекламний ролик на своїх ресурсах.

Окрім роликів в рамках програми Україна speaking стартує рекламна кампанія в мережі Інтернет, в метрополітені та на носіях зовнішньої реклами у містах України. Реклама, продовжуючи ідею, закладену у соціальних роликах, провокує українців та має на меті змусити їх задуматися над тим, що незнання мови може призвести до втрати роботи або зниження рівня життя.

Партнером у розміщенні зовнішньої реклами виступила компанія BigBoard Україна. Партнером у розміщенні банерної реклами у Інтернеті виступила агенція New Age. Приєдналися до ініціативи та розмістили банерну соціальну рекламу онлайн-ресурси Українська Правда, Platforma, rbc.ua, finance.ua, izum.ua, ресурси сейлз-хаузу Digi Media, мереж 1+1 Media, ESG та StarLightMedia, портали ex.ua та fs.to, а також Skype. Український офіс соціальної мережі Вконтакте також приєднався до ініціативи і запустив рекламу відеоролика в своїй мережі.

Окремим напрямком кампанії є запуск інформаційного ресурсу Україна speaking (uaspeaking.org), який акумулює в собі інформацію про онлайн та офлайн можливості вивчення іноземних мов в Україні, методологічні рекомендації, навчальні та розважальні матеріали для людей, що вивчають або планують вивчати іноземні мови. Веб-сайт Україна speaking (uaspeaking.org) розроблявся агенством Prodigi.

Команда GoGlobal запрошує усіх долучитися до руху на підтримку вивчення іноземних мов в Україні! Підписуйтеся на розсилку на сайті Україна speaking (uaspeaking.org) та отримуйте цікаву та корисну інформацію про безкоштовні та платні курси, стажування, спікінг-клуби, навчальні поїздки, розіграші кінопокази, тощо. В рамках Року англійської мови на сайті буде акумулюватися інформація про можливості вивчення мови по всій Україні.

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp