Депутати Мукачівської міськради планують затвердити положення ”Про управління комунальної власності” у новій редакції.
Про це повідомляє прес-служба Мукачівської міськради.
Згідно положення управління займатиметься підготовкою проектів рішень на розгляд сесій міської ради про прийняття в комунальну власність об’єктів інших форм власності (або їх відчуження), проводитиме майнові операції по купівлі майна в комунальну власність. Також братиме участь у підготовці проектів рішень сесії міської ради про створення, реорганізацію та ліквідацію підприємств та організацій комунальної власності та підприємств змішаної форми власності, реєструватиме, від імені міської ради, договорів приватизації комунального майна, здійснюватиме повноваження власника майна комунальної власності у господарських товариствах зі змішаною формою власності, де міська рада виступає співзасновником.
Фахівці управління займатимуться підготовкою матеріалів на розгляд органу місцевого самоврядування щодо організації і землеустрою та моніторингу земель, вирішення інших питань відповідно до законодавства. А також здійснюватимуть організації робіт по: визначенню експертної ціни об’єктів відчуження, земельних ділянок комунальної власності територіальної громади міста, та ціни майнових прав; по підготовці до затвердження проектів землеустрою, щодо відведення земельних ділянок для продажу шляхом аукціону з залученням ліцензійних осіб.
Згідно положення управління підпорядковане, підзвітне та підконтрольне виконавчому комітету міської ради, його голові та міській раді.