Аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ «Закарпатгаз» впродовж 2015 року прийняла та виконала понад 6,7 тисячі заявок від споживачів області. За статистикою головними причинами викликів служби «104» є грубі порушення споживачами правил експлуатації газових приладів, самовільне втручання в їх роботу, зношеність та несправність газового обладнання.
Аварійно-диспетчерська служба працює цілодобово. Завдання «аварійників» - оперативно визначити обставини й характер аварійної ситуації, вжити невідкладних заходів для її локалізації та ліквідації. Далі, залежно від обставин, робота у супрязі із службами внутрішньобудинкових мереж газопостачання або підземних газопроводів. У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба компанії приймає 19-20 викликів від споживачів.
«Прикро, але вартує уваги те, що дуже часто споживачі не звертають уваги на технічний стан газового обладнання. Морально застаріле та фізично зношене обладнання є джерелом підвищеної небезпеки, відповідно, потребує термінової заміни або ремонту. Найбільша кількість заявок – це виклики саме від побутових споживачів Закарпатської області. Впродовж року траплялись і хибні виклики. І якщо в минулому, зазвичай, це були жарти дітей, то в 2015 році мали місце свідомі повідомлення про «замінування» різних об’єктів у місті, на які наша служба, поряд з правоохоронними органами та ДСНС не має права не відреагувати», - сказав начальник АДС Павло Присяжнюк.
Спостерігається і позитивна тенденція щодо зниження кількості викликів аварійної служби газу. Якщо за 2013 рік таких було 10,4 тисячі, 2014-й – 8,2 тисячі, то на кінець 2015 року – 6,7 тисяч. Це якісний показник роботи інших служб Товариства, зокрема результати проведення планово-технічного обслуговування помешкань споживачів краю. З 2011 року кількість аварійних викликів в Закарпатській області скоротилась майже вдвічі.
Якість роботи аварійно-диспетчерської служби напряму залежить від технічного та кадрового забезпечення підрозділу. Аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Закарпатгаз» забезпечена новими автомобілями, які оснащені всім необхідним: радіозв’язком, проблисковими маячками, спецінструментами та технічними засобами. Завдяки мобільному та радіозв’язку, диспетчери оперативно скеровують бригади в разі виникнення аварійної ситуації. Це дає можливість проводити найнебезпечніші роботи, дотримуючись правил безпеки та, що головне, - не ризикувати здоров’ям та життям як бригади газовиків, так і оточуючих. Необхідні інструкції та консультацію отримують і споживачі, які очікують на прибуття бригади «аварійників».
«Головне завдання нашої компанії – забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання наших клієнтів. Тому особливу увагу ми приділяємо оснащенню аварійних бригад автотранспортом, інструментами та спеціальним обладнанням», - коментує перший заступник голови правління ПАТ «Закарпатгаз» - головний інженер Андрій Горват. – А ще – підвищення кваліфікації працівників. Тільки за минулий рік проведено понад 100 тренувальних занять з аварійними бригадами, які обслуговують споживачів Закарпатської області.
Дбаючи про безпеку споживачів, АДС Товариства працює цілодобово й без вихідних. Служба 104 завжди напоготові. Чітко відпрацьовані та злагоджені дії газовиків, у випадку виникнення позаштатних ситуацій, є гарантією безпеки для клієнтів компанії.