Таку суму за 2 місяці 2016 року перерахували до бюджету платники Закарпатської області від сплати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Відтак протягом лютого цього року за вказані ліцензії суб’єкти господарювання сплатили більше 1,2 млн грн, що більше від надходжень у лютому 2015-го на майже 230 тис. грн.
Зауважимо, що протягом січня-лютого цього року суб’єктам господарювання області видано 1017 ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном, призупинено 71 ліцензію та анульовано 130.
Про це повідомляє Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області.
Нагадаємо, що для отримання такої ліцензії суб’єктам господарювання необхідно подати заяву до Центру обслуговування платників. До заяви необхідно додати довідку відповідного фінансового органу про фактичне надходження коштів до бюджету. Видача ліцензій здійснюється тільки за умови фактичного надходження встановленої плати за ліцензію до відповідного бюджету, яке перевіряється уповноваженою на видачу ліцензій особою на підставі поданої заявником копії платіжного доручення (з відміткою банку про сплату).
Слід наголосити, що ліцензія видається заявникові у разі пред’явлення ним документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб), або уповноваженому на це представнику заявника.
Переглянути реєстри виданих, призупинених та анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами можна за посиланням: http://zak.sfs.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.