Його компанія запустила у тестовому режимі, інформують в дирекції підприємства. 17 травня, 16:57 Телефонувати можна за номерами 0800501620 та 0312619494. Перший є багатоканальним та безкоштовним номерам для всіх стаціонарних та мобільних операторів зв'язку. Дзвінки на другий тарифікуються згідно з діючими тарифами міського або міжміського зв'язку.
Зателефонувавши до кол-центру, інформують в компанії, споживач зможе отримати в автоматичному режимі або під час живого спілкування з оператором інформацію з наступних питань: - діючі тарифи на електроенергію; - стан особового рахунку; - причини відсутності елеткропостачання; - порядок надання пільг та субсидій; - порядок оформлення та переоформлення договорів; - прилади обліку електричної енергії; - порядок приєднання до електромережі;
Крім того через кол-центр можна: - передати показання приладу обліку; - повідомити про крадіжки електроенергії; - поскаржитися на дії працівників компанії.
Нагадаємо, що на Рахівщині одними з перших виступили публічно проти подвійно предоплати за електроенергію, яку Закарпаттяобленерго вимагає досі з підприємців.