Відтепер реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання особи на території міста здійснюватиме орган реєстрації - виконавчий комітет Мукачівської міської ради.
При цьому, існуюча реєстрація громадян залишається чинною і жодних переоформлень не потребує.
З 4 квітня 2016 р. набули чинності норми Закону України № 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», відповідно до яких повноваження у сфері реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб делегуються органам місцевого самоврядування.
Штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України.
Для отримання більш детальної інформації щодо здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування, просимо звертатись до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мукачівської міської ради (каб.10 пл.Духновича, 2)., або за телефоном 5-44-62.