Заразі деревина -на прикордонних загонах краю.
На сьогодні на прикордонних залізничних станціях «Чоп» та «Батєво» в Закарпатській області накопичилося 169 залізничних вагонів із лісом, готових до відправки на експорт у країни Євросоюзу. Усі вагони завантажені кругляком, який по документації проходить як паливна деревина. Відправники лісу – державні підприємства лісового господарства з усієї України (крім Закарпаття), а саме:
Самбірське лісове господарство;
Турківське лісове господарство;
Бродівське лісове господарство;
Дрогобицьке лісове господарство;
Новоград-Волинський дослідний лісомисгосп;
Шепетівський лісгосп;
Славутський лісгосп;
Бережанське лісомисливське господарство;
Тернопільське лісове господарство;
Славське лісове господарство;
Радомишльське лмг;
Сарненське лісове господарство;
Буське лісове господарство;
Сколівське ДЛГП;
Галсільліс;
Словечанське лісове господарство;
Славутський лісгосп;
Городницьке лісове господарство;
Холминське лісове господарство;
Корюківське лісове господарство;
Старосамбірське лісомисливське господарство;
Клавдієвський лісгосп;
Володимирецьке лісове господарство;
Тетерівський лісгосп;
Баранівське лісомисливське господарство;
Макарівське ЛГ;
Новгород-Сіверське ЛГ;
ТОВ «Вудлайн 2014».
Жоден із закарпатських держлісгоспів деревину на експорт не вивозить. Один із отримувачів лісу, який накопичується на залізничних станціях, – фірма в Празі (Чехія), заснована громадянами Росії, котрі після запровадження санкцій Євросоюзу проти Росії взялися вивозити за кордон український ліс. Однак через Закарпаття так звані паливні дрова у вигляді кругляку за кордон не пропускаються й пропускатися не будуть.
Голова ОДА Геннадій Москаль направив прем’єр-міністру України Володимиру Гройсману телеграму з проханням вплинути на ситуацію й дати вказівку Державному агентству лісових ресурсів України відкликати вагони з лісом із Закарпаття.