Про це повідомили у відділі реєстрації користувачів Акредитованого Центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів при ГУ Міндоходів у Закарпатській області.
Фахівці також нагадали, що у випадку, коли у платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.
Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.
Більш докладно з порядком отримання сертифікату посиленого електронного ключа можна ознайомитись на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів України за електронною адресою:
cskidd.gov.ua.
Нагадуємо, що відділ реєстрації користувачів Акредитованого Центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів при ГУ Міндоходів у Закарпатській області райони знаходиться за адресою: м. Тячів, вул. Армійська,2 на першому поверсі адмінбудинку ДПІ у Тячівському районі ГУ Міндоходів у Закарпатській області.
Також, платники податків можуть звертатися за консультаціями за тел. (031) 342-12-41.
За матеріалами ДПІ у Тячівському районіГоловного управління Міндоходів у Закарпатській області