Кишені доведеться розширити.
Шановні ужгородці!
КП «Водоканал м.Ужгорода» намагається робити усе від них залежне для покращення якості послуг водопостачання та водовідведення, обслуговування абонентів, переходу на більш прогресивні методи спілкування та співпраці між споживачем та надавачем послуг.
На жаль, загальнодержавні обставини, що не залежать від нас, змушують підприємство ініціювати підвищення тарифів. Як неодноразово інформувалося, це пов’язано з постійним зростанням вартості складових (витрат) які і формують структуру тприфу. Зокрема, постійно зростає вартість електроенергії, яка складає левову частку у собівартості послуг із водопостачання та водовідведення – близько 50%. Зростають і ціни на інші матеріальні ресурси, без яких неможливе функціонування підприємства.
Із 1 серпня цього року планується підвищення тарифів. Протягом останніх двох місяців зафіксовано суттєвий спад рівня оплати ужгородцями спожитих послуг при одночасному збільшенні обсягів споживання води у літній період. Накопичуються борги, які можуть призвести до неспроможності КП «Водоканал м.Ужгорода» оплатити використану електроенергію, і, як наслідок, відключення об’єктів водопостачання та водовідведення від енергопостачання.
Тому звертаємося до ужгородців та жителів навколишніх сіл із переконливим проханням сплатити за спожиті послуги. Абонентам, які тривалий час не надавали інформацію про обсяги споживання (покази лічильників), наполегливо рекомендуємо це зробити – для правильних розрахунків за відповідними тарифами, щоб нарахування не проводилося пізніше за вищою ціною. Споживачам, у яких накопичилися значні борги, надається можливість їх розстрочення.
Шановні ужгородці! Сподіваємося на порозуміння і на те, що внаслідок наших спільних зусиль місто та населені пункти району не залишаться без води та відведення стоків.
З повагою, адміністрація КП «Водоканал м.Ужгорода»
Контактні телефони: диспетчерська служба 64-06-56, 64-38-55
абонентський відділ 64-31-05, 64-06-98
юридичний відділ 64-96-92
приймальня 64-08-26