Це стало своєрідним рекордом, оскільки жодне із місцевих ЗМІ чи інших організацій не забезпечило інформаційне поле області такою кількістю власної інформації.
Новини та інші матеріали були у вільному доступі для всіх видів ЗМІ, найактивніше користувалися контентом інтернет-видання та інформагенції, які працювали у день виборів в он-лайн режимі. А також радіо та ТБ.
«Власкори прес-клубу вже з 7 ранку оперативно постачали актуальну інфомрацію про хід голосування, незвичні ситуації, веселі моменти, які ставалися упродовж дня. І працювали допізна,- розповіла Ірина Бреза, голова Ужгородського прес-клубу. - Традиційно у день голосування наша організація «щовиборів» забезпечує інформаційні потреби закарпатських мас-медіа. Цього року ми продовжили популярну і корисну традицію».
Хто прийшов першим на дільниці Рахівщини, за кого голосували на Берегівщині, чому довелося викликати міліцію в Ужгороді, чому явка по районах кардинально відрізнялася, в якому вигляді і з яким гумором йшли голосувати закарпатці, чи чинили якісь провокації – про все це оперативно інформували професійні кореспонденти
У прес-клубі кажуть: планували поширити не менше 70 новин за день, вийшло удвічі більше. Незважаючи на таку інтенсивність учасники проекту задоволені – попри ніби спокійний перебіг, це були «реальні вибори», а медійники – реальними очевидцями.
Крім того у прес-клуб відбувалися прес-конференції аз участі експертів та представників штабів різних кандидатів.