Про те, що необхідно приготувати
Голова облдержадміністрації здійснив робочу поїздку в Тячівський район, щоб на місці з’ясувати можливості ремонту автодороги від селища Дубового до тупикових високогірних сіл Німецька Мокра та Лопухово. У поїздці також взяли участь голова Тячівської РДА Василь Дем’янчук, начальник Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса Володимир Чіпак та голови сільських рад, через які пролягає автодорога. З початку року це вже третій приїзд керівника області в Усть-Чорнянський кущ на Тячівщині (голови ОДА не навідувалися сюди десятиліттями).
– 28-кілометровий відрізок дороги від Дубового до Німецької Мокрої та Лопухова – це найгірша дорога у всій області, – зазначає Геннадій Москаль. – Асфальт у багатьох місцях тут не клали з 1999 року, ямковий ремонт неможливий, необхідна повна заміна дорожнього покриття.
Крім того, під час інтенсивних дощів гірська річка підмиває берегоукріплення, які руйнують дорогу. Всього ми нарахували 15 пошкоджених водою ділянок загальною довжиною 2,3 кілометра. Дорогами Усть-Чорнянського куща влада не займалася багато років, усе дуже запущене. За попередніми підрахунками, на капітальний ремонт дороги і берегоукріплень потрібні щонайменше 100 мільйонів гривень, тоді як сільські ради, районний та обласні бюджети можуть виділити цього року приблизно 6 мільйонів.
За результатами поїздки прийнято рішення взятися за відновлення дороги від Дубового до Німецької Мокрої. Г.Москаль доручив сільським головам готувати проектно-кошторисну документацію та експертні висновки, необхідні для відкриття фінансування. Один із варіантів вирішення питання – включення ремонту в проект Державного фонду регіонального розвитку на наступний рік. Однак перші роботи за рахунок місцевих бюджетів мають початися ще цього року.
Тим часом у Німецькій Мокрій триває будівництво ґрунтової дороги до Колочави, яка з’єднає Тячівський і Міжгірський райони. Дорогу, будівництво якої ініціював Г.Москаль, планують здати в експлуатацію до кінця літа. Її відкриття значно пожвавить економічні, культурні та родинні зв’язки між двома сусідніми районами, які досі не мали прямого автомобільного сполучення.