У суботу, 16 липня, на вул. Фединця, 47 в Ужгороді (поблизу зупинок громадського транспорту), незважаючи на вітряну погоду, вже зранку було людно. Приваблювало городян яскраве оздоблення нового магазину, біля якого чатував «англійський» караул. Так мешканцям і гостям міста гостинно й урочисто відчиняв двері новий магазин «Vodafone» – перший фірмовий у Західній Україні.
Заступник генерального директора «Vodafone Україна, регіон Захід» Костянтин Воробйов під час урочистостей зазначив: «Очевидно, багатьом відвідувачам наш магазин видаватиметься доволі незвичним, адже тут немає ані перегородок, ані стійок, які розділяють продавця і покупця. Концепція магазину відображає наше ставлення до клієнтів – співробітники максимально відкриті до клієнта і знають, як допомогти йому вирішити будь-які питання. Відкритість та готовність допомогти – це основа концепції магазинів «Vodafone» в усьому світі. Таким чином, український відвідувач отримає не гірший рівень обслуговування, аніж клієнт магазинів «Vodafone» в Лондоні, Мюнхені чи Мілані».
Про основні принципи, закладені в концепцію магазинів «Vodafone», журналістам розповів начальник відділу продажу масового ринку «Vodafone Україна, регіон Львів» Георгій Скрябін. За його словами, концепція магазинів «Vodafone» складається з 8 основних принципів: відкритий фасад, завдяки чому магазин проглядається, як на долоні; індивідуальна увага адміністратора кожному відвідувачу; в новому просторі клієнтові буде зручно переміщатися по магазину, будь-які послуги будуть на відстані витягнутої руки; безлімітний тест-драйв ТОП-10 флагманських пристроїв; відвідувачі зможуть протестувати будь-який смартфон або планшет, причому без обмеження за часом; комфортна зона сервісу й особистий контакт зі співробітниками магазину; ручні інформаційні стенди та матеріали; ергономічний конструктор-дизайн магазину дозволяє відтворити унікальний інтер’єр «Vodafone» в будь-якому приміщенні, незалежно від форми та розміру.
Керівник нового магазину «Vodafone» в Ужгороді Тетяна Юхимець розповіла, як підбирали кандидатів на посаду експерта-продавця: «Те, що ми приділили значну увагу підбору персоналу – не просто слова. Ми справді шукали найкращих. І досі є дуже великий конкурс серед бажаючих працювати в нашій команді. Ми обираємо кандидатів, які відповідають глобальним стандартам компанії «Vodafone». Їхній професіоналізм, знання, навички – це обов’язкові, але не достатні умови. Найголовнішим критерієм ми вважаємо дійсно щире бажання допомагати клієнту. Щоб стати експертом магазину «Vodafone», людина має бути позитивно налаштованою, щирою та відкритою».
Наразі в Україні діють чотири фірмові магазини «Vodafone» – у Києві, Черкассах, Дніпрі й Ужгороді. Та вже до кінця року заплановано відкриття фірмових магазинів у всіх обласних центрах країни.
Петро ПОЛІХА, газета
"Новини Закарпаття"