…Клієнт – гарний, молодий, здоровий, без сумніву, освічений, і, сподіваюсь, такий, що не вживав ще зранку нічого окрім кави,звертаючись до працівниць служби внутрішньодомових мереж ПАТ «Закарпатгаз», констатує:
- Заплатив (йдеться про борг у 6 тисяч гривень – авт.)! На майбутнє ж натравлю на газовиків собаку, щоб і близько до мого двору не підходили. Це ж приватна власність! А як ні, то маю рушницю…
- За два останні дні – це вже третій такий агресивний з погрозами зброєю, - скаржиться очільниця підрозділу. – І за жарт таке сприйняти, особливо після трьох днів роботи на ліквідації аварійної ситуації в мікрорайоні Табла, важкувато. А що як всерйоз?
…Інспектор служби, реагуючи на таку заяву, зачитує відвідувачеві витяг з законодавчого акту про те, як належить поводитися клієнту товариства та його працівникові при вирішенні ситуації «надана послуга та її оплата», наголошуючи, що працівник товариства, пред’явивши посвідчення, має право зайти на обійстя чи в квартиру і перевірити показання лічильника та подати його в ПАТ «Закарпатгаз», якщо сам клієнт на перше число кожного місяця цим не переймається і вперто накопичує борги. До того ж, з огляду на запроваджений наприкінці минулого року «Кодекс газорозподільних систем», роль інспектора-контролера віднині відчутно посилюється. В його обов’язках і огляд та зняття лічильників на повірку, й контроль за функціонуванням газоспоживаючих приладів, оплатою за спожитий газ та від’єднанням від газопостачання у випадку заборгованості, а також - інвентаризація обладнання. В рамках реформування відбувається подальша оптимізація товариства, докорінно змінюються його структура, роль та завдання за роботи в ринкових умовах, адже структуру належить перетворити на сучасний сервіс. Як виконати все це, коли невігласи – без образ! - зустрічатимуть фахівців ПАТ «Закарпатгаз» на порозі з собаками та рушницями?
Клієнт, трохи «охолонувши», й, мабуть , усвідомивши – таки всю абсурдність ситуації, дає задній хід: мовляв, і про зброю не згадував, і про собаку не натякав, і взагалі, скоріше за все просто пожартував. Тільки про одне не подумав: а як цим жінкам-спеціалістам працювати, отримавши зранку таке незаслужене «добридень»?
Золоте правило будь-якої структури, що надає послуги: стався до клієнта так, як хотів би, аби ставилися до тебе – дедалі міцніше приживається в «Закарпатгазі». Фахівці товариства розраховують на взаємність й від тих, кого обслуговують. Хай не буде зброї у наших з вами стосунках, як би не підштовхувало нас до цього буремне сьогодення!
Віра Туряниця