Для підвищення якості надання послуг із постачання електричної енергії, покращення інформаційного забезпечення та вдосконалення взаємовідносин зі споживачами електричної енергії, працює кол-центр ПАТ «Закарпаттяобленерго», основним завданням якого є надання інформаційних послуг споживачам шляхом обробки їх звернень, які надходять через засоби телекомунікації.
Дзвінки на багатоканальний номер 0-800-50-16-20 зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України для споживачів є безкоштовними!
Зателефонувавши до кол-центру, споживач зможе отримати в автоматичному режимі або під час живого спілкування з оператором інформацію щодо:
* діючих тарифів на електроенергію;
* про стан особового рахунку;
* причин відсутності електропостачання;
* порядку надання пільг та субсидій;
* порядку оформлення та переоформлення договору;
* порядку приєднання до електромереж;
* контактні телефони та іншу довідкову інформацію
щодо роботи ПАТ «Закарпаттяобленерго»;
а також
* передати показання приладу обліку;
* повідомити про розкрадання електричної енергії або енергообладнання ПАТ «Закарпаттяобленерго»;
* оскаржити неправомірні дії персоналу товариства.
Крім того, звернення можна направляти на електронну скриньку кол-центру: call-се
[email protected]