Для забезпечення об’єктивного, всебічного, повного та колегіального розгляду питань призначення та звільнення керівників підприємств, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, а також для врегулювання трудових відносин з керівниками, посилення контролю щодо їх діяльності, забезпечення належного виконання ними своїх обов’язків, на розгляд четвертої сесії облради вноситься проект рішення про положення про порядок призначення та звільнення з посад керівників підприємств, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Закарпатської області.
У даному проекті зазначається, що положення визначає основні вимоги при прийнятті (найманні) обласною радою на роботу або в інших випадках, передбачених чинним законодавством, керівників підприємств, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Закарпатської області, - повідомляє Закарпатська облрада.
Призначення на посаду таких керівників здійснюється за рішенням обласної ради. Пропозиції на сесію з цього питання вносить голова ради за погодженням з профільними комісіями обласної ради.
З керівниками підприємств, призначеними обласною радою на посади раніше, контракти можуть бути укладені або переукладені в установленому законом порядку.
Відбір кандидатури на посаду керівника здійснює управління з питань забезпечення повноважень щодо управління об’єктами спільної власності виконавчого апарату Закарпатської обласної ради та за необхідності спільно з галузевими управліннями обласної державної адміністрації у відповідності з освітньо-кваліфікаційними вимогами, які передбачені законодавством України та Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників для тієї чи іншої галузі.
Подання щодо кандидатури Керівника голові обласної ради можуть вносити керівники галузевих управлінь, а також голови райрад та голови райдержадміністрацій, на території яких розташовані об’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
Управління з питань забезпечення повноважень щодо управління об’єктами спільної власності виконавчого апарату Закарпатської обласної ради за участю галузевих управлінь облдержадміністрації готує проект рішення обласної ради з питання призначення керівника, до якого додається низка документів.
Після подання документів кандидат на посаду керівника проходить співбесіду у голови обласної ради або його заступника. Кандидатура розглядається на засіданнях профільних комісій облради, а претендент на посаду керівника заслуховується на засіданні відповідної профільної комісії облради. Враховуючи рекомендації профільних комісій, обласна рада приймає рішення про його призначення. У випадках, передбачених законодавством, з ним укладається контракт за типовою формою на термін від 1 до 5 років та набуває чинності з моменту його підписання сторонами, якщо інше не передбачено умовами контракту, і може бути змінений тільки за угодою сторін, викладеною у письмовій формі.
У положенні розписано умови закінчення строку дії контракту, звіту на профільних комісіях з питань фінансово-господарської діяльності підприємства, а також виконання у разі тимчасової відсутності керівника його обов’язків заступником або іншою особою, на яку наказом покладаються відповідні обов’язки. Подано також проект змісту контракту.