Захист має мати і природа
У ході підготовки до п’ятої сесії облради на розгляд обласних обранців пропонується проект рішення про внесення змін до Програми охорони навколишнього природного середовища Закарпатської області на 2016 – 2018 роки.
Як зазначається в пояснювальній записці, необхідність прийняття даного рішення націлено на виконання положень Регіональної стратегії розвитку Закарпатської області до 2020 року.
Мета полягає в забезпеченні реалізація екологічної політики спрямованої на стабілізацію та поліпшення стану навколишнього природного середовища на території області, що, свою чергу, призведе до зменшення негативного впливу на навколишнє середовище і буде реалізоване через впровадження заходів із берегоукріплення річок області, утриманні та оснащенні природоохоронних організацій приладами, обладнанням і спеціальними транспортними засобами, зміцнення матеріально-технічної бази спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, його урядових і територіальних органів, а також установ та організацій, що належать до сфери його управління (суб’єкт обласної системи моніторингу довкілля).
Серед заходів Програми відповідно до проекту рішення - реконструкція каналізаційних очисних споруд в с.В.Бакта Берегівського району, берегоукріплення окремих ділянок берега р.Тересва та р.Мокрянка в смт.Усть-Чорна та в с.Німецька Мокра, що на Тячівщині, регулювання русла р.Хустець в м.Хуст, друга черга будівництва сміттєпереробного заводу в с.Яноші Берегівського району та ін.
Вартість фінансування заходів Програми за розділами - 682647,1 тис.грн.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування: державний бюджет - 393529.0 тис.грн, обласний бюджет - 60353.1тис.грн., місцевий бюджет - 81971.0 тис.грн., інші джерела - 146794.0 тис.грн.
Прийняття цього рішення сприятиме покращенню екологічного стану області, підвищенню рівня охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів, забезпеченню екологічної безпеки тощо.
Прес-служба обласної ради