Про своє бачення, про те, що вже зроблено під час Дня Ужгорода і що планується втілити, розкажуть:– Євген Забарило, ГО “Культурна ініціатива Коло”;
– Олександра Кузнецова, “Фортеця”;
– Євген Штайнер, промо-група “Outsider”;
– Павло Райко, промо-група “Outsider”;
– Олександр Білак, заступник мера Ужгорода з гуманітарних питань;
– Маріан Стегура, митець.
До Дня міста ініціативна група організацій “Культурна ініціатива Коло”, “Фортеця”, промо-група “Outsider”, промо-група “VOICE”, “Екстремальні забіги Карпатами”, “Культурна платформа Закарпаття”, Olivye House створили низку унікальних продуктів для туристичної промоції міста. А саме: фільтр міста у digital art, що є початковим матеріалом для першого коміксу міста з першими супергероями Унгвару; квест “САД”, аналогів якому немає в Україні, перший брендовий принт міста Ужгород. Ерделі – серце «Унг», а Клара Балог – жінка “Вар”.
Створений перший сучасний біт міста у поєднанні з українською обрядовою піснею, музика написана спеціально під пісню і має місцевий (срібний) колорит звучання; створений перший флуоресцентний пейзаж міста Ужгород, що світиться вночі та ще кілька цікавих речей, повідомив Ужгородський прес-клуб.