Ситуація з фінансуванням дорожної галузі на Закарпатті майже катастрофічна. Це стверджує керівник Служби автодоріг Закарпаття Михайло Попович: «Ось я наведу вам цифри, скільки ми отримували в попередні роки: в 2008-му -- 177,9 мільйона гривень, у 2009-му – 145,5 млн, у 2010 – 79,4 млн, у 2011 – 91,9 млн, у 2012 – 100 мільйонів гривень. А в 2014 році нам довели 65 млн 283 тисячі гривень. І то кошти перераховуються з відставанням від графіку».
Головний дорожник Закарпаття також зауважує, що перші місяці 2014-го фінансування було не лише практично мінімальним, а ще й неритмічним. На сьогодні, за його словами, щорічне фінансування дорожніх робіт становить не більше 20% від нормальної потреби.
«Хочу наголосити, що ті кошти, які нам цього року виділили, становлять лише 60 % від рівня минулого року. Якщо ще врахувати інфляцію і ріст цін, то можемо сказати, що цього року фінансування на 50 % менше, ніж у 2013-му. – Каже Михайло Попович. -- При цьому нормативна річна потреба для належного утримання мережі доріг загального користування складає біля 500 мільйонів гривень. Ми ж маємо 65…»
Як за таких реалій будуть працювати закарпатські дорожники, читайте
в ексклюзивному інтерв’ю Михайла Поповича нашому сайту