Для участі у аукціоні потрібно надати наступний пакет документів:
(
ІНСТРУКЦІЯ з формування ЗАЯВКИ тут). ЗАЯВКУ (можна завантажити ТУТ.) на купівлю товару на аукціоні В ЕЛЕКТРОННІЙ (Excel надіслати на
[email protected]) ТА ПАПЕРОВІЙ ФОРМАХ;
документ (копію платіжного доручення, завіреного банком), що підтверджує перерахування гарантійного внеску та реєстраційного збору;
довіреність на вчинення відповідних дій на ім’я уповноваженої особи, завірену підписами керівника та печаткою особи за наявності. Довіреність надається у тому випадку, якщо строк дії попередньої закінчився;
довідку про наявність виробничих потужностей з переробки деревини та обсяги переробленої деревини за попередній квартал довільної форми за підписом керівника та скріплений печаткою (за наявністю);
витяг з ЄДР, сформований не пізніше як за 3 дні до дати подання документів (наприклад, можна сформувати тут).
УСІ юридичні та фізичні особи-підприємці, укладають договір (ТУТ) на участь в торгах 2017р.
Прийом заявок проводиться з 18.11.2016 р. по 25.11.2016 р. за адресою: м. Ужгород, вул. Богомольця 21, офіс 1.
Додатково з 21.11.2016 р. прийом заявок буде проводитися за адресою: м. Ужгород, вул. Собранецька, 156, конференц-зал. (з понеділка по п’ятницю з 9:00 по 18:00 год., обідня перерва 13:00 – 14:00 год.)
Кінцевий термін прийому заявок на участь в аукціонних торгах - 25.11.2016 р. до 18:00.
Для участі у торгах покупці здійснюють наступні платежі:
- реєстраційний внесок у розмірі 375 грн. (з ПДВ) за участь в аукціонних торгах на рахунок: р/р 26009015000902 в ПАТ «КОМІНВЕСТБАНК» МФО 312248; Рахунок завантажити ТУТ;
- гарантійний внесок у розмірі 5% від початкової ціни заявлених на купівлю лотів на рахунок: р/р 26006300574694 в «Державний ощадний банк» МФО 312356, згідно з Вашою заявкою.
Додаткова інформація за телефонами: +380312 44 96 93, +3050 40 444 98, +38067 48 000 12.
Місце проведення торгів: м. Ужгород, вул. Собранецька, 156, конференц-зал.
Прес-служба Закарпатського ОУЛМГ