Під час сьогоднішнього особистого прийому громадян (05.01.17) до Михайла Рівіса звернулося з півтора десятка краян з різними болючими питаннями, серед яких найбільше стосувалися надання матеріальної допомоги на лікування. Окрім того, до посадовця прийшли з проханням щодо поліпшення житлових умов та одержання коштів на дороговартісні операції.
Так, 59 річна пенсіонерка з с.Лікіцари Перечинського району розповіла голові облради, що потребує матеріальної допомоги на придбання ліків, позаяк роками хворіє на гіпертонію, а через малу пенсію не може себе забезпечити потрібним лікуванням. 65-річна мешканка с.Холмок Ужгородського району потребує термінової операції по заміні кульшового суглобу, а 69-річна пенсіонерка з с.Сторожниця, яка хворіє діабетом, не змогла самостійно прийти на прийом до голови, від її імені звернувся зять. За його словами, теща наразі перебуває на обліку в ЦКМЛ м.Ужгород (в судинній неврології) та обласному клінічному центрі нейрохірургії та неврології і потребує кошти на медпрепарати, на які з її мізерної пенсії не вистачає.
Одна із відвідувачів - інвалід ІІ групи, 55-річна ужгородка, після операції на серце потребує реабілітації та оздоровлення, кошти на ліки в неї не має. З таким же проханням до очільника облради звернулася дочка 76-річної ветерана праці, мешканки обласного центру. Жіночка бідкалася, що мати хворіє кардіосклерозом й атеросклерозом, через малозабезпеченість не мають змоги пролікувати стареньку.
Подібних прохань надійшло і від 76-річного пенсіонера с.Минай, який потребує кошти на медпрепарати для лікування стенокардії, від чотирьох пенсіонерів м.Ужгород та інваліда ІІ групи, який хворіє цирозом печінки.
{g}
Як зауважив Михайло Рівіс, головна функція обласної ради – працювати на благо краян. Тому голова облради більшість пмтань заявників вирішив невідкладно.
Відтак на усі звернення голова облради надав відвідувачам детальні роз’яснення та зазанчив, що депутати облради мають активніше включатися в роботу з виборцями та оперативно реагувати на вирішення їх насущних проблем.
Прес-служба Закарпатської облради