Триває
9 лютого, відбулося перше робоче засідання тимчасової комісії з підготовки та проведення Конкурсу на кращий туристичний бренд (логотип та гасло) Міжгірського району.
Учасників комісії та запрошених ознайомили з Положенням про проведення конкурсу, відзначивши, що розробка туристичного логотипу є важливою справою, яка сприятиме популяризації чималого туристичного потенціалу Міжгірщини на вітчизняному та міжнародному ринках, певною мірою сприятиме залученню нових інвесторів у розвиток туристичної галузі.
На засіданні комісії прийнято рішення, що всі, хто бажає взяти участь у конкурсі, можуть надсилати свої пропозиції на адресу відділу економічного розвитку і торгівлі Міжгірської РДА до 10 квітня 2017 року. Відтак, за спеціально визначеною процедурою, конкурсна комісія визначить переможця.
«Карпатський об’єктив»