Сьогодні, 14 лютого, в облраді свій черговий прийом громадян провів заступник голови крайового парламенту Петро Грицик. Люди приїхали з гірських районів - Великоберезнянщини, Перечинщини, Воловеччини, Іршавщини, а також з Ужгородщини й обласного центру Закарпаття.
Клопотання краян стосувалися, зокрема, вирішення соціально-побутових і земельних питань, працевлаштування, відновлення об’єктів від цьогорічного лютневого паводку, який залив дороги, двори, сільгоспугіддя, підвали із запасом продуктів та підмив людські оселі. Скаржилися люди також на високі тарифи, поганий стан доріг, підняті ціни на ліки та низькі пенсії.
Петро Васильович уважно вислухав кожного заявника, бо, на його переконання, кожній людині його проблема здається найважчою. До глибини душі зворушують звернення молодих матерів щодо нестачі коштів на оздоровлення своїх дітей. Цього разу з таким проханням звернулася ужгородка, в якої четверо діток, наймолодша з яких – гостро потребує лікування. Тож їй, як і іншим заявникам Петро Васильович підписав відповідні заяви про виділення матеріальної допомоги на лікування. Потерпілих від паводку заспокоїв, наголосивши, що обласна рада не залишить людей наодинці із проблемами. Бо, хоч протягом останніх років заходи комплексного протипаводкового захисту в басейні р. Тиса, що протікає гірськими районами нашого краю, хронічно не дофінансовуються, несучи загрозу майну і життю людей, обласна рада ці питання тримає на контролі і робить усе для того, аби допомогти постраждалим від стихії жителям нашого краю.
- На доказ тому – лише один факт: на вчорашній президії обласної ради обговорено питання підтримки потерпілих від лютневого паводку закарпатців, внесено ряд слушних пропозицій, які однозначно будуть схвалені у сесійній залі 16 лютого у ході першого пленарного засідання шостої сесії, - зазначив Петро Васильович.
На кожне звернення заведена контрольна картка особистого прийому, в необхідних випадках заявникам надані роз’яснення. Окремі звернення посадовець скерував у відповідні інстанції для розгляду і вирішення.
Прес-служба Закарпатської облради