Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

У "Закарпатгазі" запровадили сервіс зворотнього зв’язку

22 квітня 2017 р., 09:55

Для клієнтів безкоштовний

З 10 квітня для споживачів природного газу Закарпатської області стала доступною послуга зворотнього виклику оператора контакт-центру - «Callback». Відтепер усі наші клієнти можуть скористатися новим сервісом, який запроваджено в «Особистому кабінеті» споживача на сайті 104.ua.

Нова послуга - функція зворотнього виклику «Callback» - доступна усім клієнтам, які використовують веб-сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Вона дає можливість створити заявку на такий дзвінок з боку оператора контакт-центру. Цей спосіб стане у нагоді нашим клієнтам у випадках, наприклад, якщо лінія зайнята або перевантажена, споживач не може додзвонитися або бажає зробити дзвінок за рахунок контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз». 

«Пріоритетним напрямом роботи компанії є турбота про клієнта. Ми завжди намагаємося запровадити необхідні нашим споживачам сервіси, які спрощують зворотній зв’язок і, безперечно, є дуже зручними. Щодо послуги «Callback»: у всіх мобільних операторів вхідні дзвінки безкоштовні, тобто наші клієнти не сплачуватимуть кошти оператору, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович. – Незважаючи на те, що наразі послуга тестується, вже є клієнти, які встигли скористатися новим сервісом». 

Зворотній дзвінок замовити дуже просто: для цього необхідно увійти у власний аккаунт на сайті 104.ua та натиснути кнопку «Зателефонуйте мені» у нижній частині сайту. Оператор контакт-центру автоматично отримає заявку та зателефонує за номером телефону, який буде вказано клієнтом. Такий формат дзвінка для клієнтів газової компанії абсолютно безкоштовний. 

Нагадуємо: звернувшись до контакт-центру, можна отримати відповіді на запитання, консультацію з правил безпечного користування газом, дізнатись про стан особового рахунку, передати показання лічильника газу та багато іншого. 

ПАТ «Закарпатгаз» враховує всі побажання клієнтів і за можливості втілює їх «у життя». Залишити побажання щодо покращення сервісу компанії наші клієнти завжди можуть, звернувшись до операторів контакт-центру за багатоканальними номерами телефонів (0312) 48 83 04 та (067) 01 03 104 з 8.00 до 20.00 за к. ч.

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp