{g}
Як зазначалося раніше, громадські діячі з «Vision Zero» у рамках нещодавно підписаної угоди щодо комплексного обстеження транспортної інфраструктури міста провели в Ужгороді інспекцію безпеки дорожнього руху, зараз ділилися з громадськістю спостереженнями.
Спеціаліст із транспортного будування і практикуючий архітектор Ірина Куцина з метою ознайомлення з проблемами транспортно-пішохідної частини Ужгорода провела лекцію на цю тему.
Метою дослідження, за словами пані Ірини, було зрозуміти, як рухається населення міста, задля того, щоб правильно розробити належну інфраструктуру. Серед результатів – поділ поїздок ужгородців на трудові, навчальні, рекреаційні. Відповідно, на кожну з них містяни їдуть із різною швидкістю. Крім того, минулорічне опитування довело, що тут зависокий коефіцієнт автомобілізації як для міста з невеликою площею.
На Тижні європейської мобільності у вересні минулого року разом із студентами громадські діячі вирахували, що в годину пік (із 14.00) у центр Ужгорода заходять близько 18 тисяч пішоходів.
Ірини Куцина у презентації про громадський простір для безмоторизованого транспорту висловила кілька ідей, як уникнути наїзду автівок на тротуари. Одним із найдієвіших способів вважає встановлення в місті обмежувальних стовпчиків.
Ужгород – європейське місто, яке повинно бути комфортним не тільки для автомобілістів, а й велосипедистів та пішоходів - на цьому акцентували у своїй лекції представники громадської організації “Vision Zero”.
Ужгородська міська рада