Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Система соціального захисту населення реорганізується

6 серпня 2017 р., 11:48

Що як і до чого?

Відповідно до вимог статті 7, пунктів 4, 6 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», постанови правління Фонду соціального страхування України від 24.05.2017 № 34 до 1 серпня 2017 року закінчилася розпочата в січні 2015 року реорганізація системи соціального страхування в частині забезпечення захисту населення при тимчасовій втраті працездатності, нещасних випадках на виробництві та професійних захворюваннях.

Зокрема завершується процедура припинення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та їх виконавчих дирекцій і робочих органів, створені та розпочали функціонувати Фонд соціального страхування України та його робочі органи в регіонах, які з 1 серпня 2017 року забезпечують усі функції та завдання, визначені Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

За словами новопризначеного начальника управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Закарпатській області Івана Карповича, окрім допомоги по тимчасовій втраті працездатності у зв’язку з хворобою та травмами виробничого характеру, по догляду за хворою дитиною або хворим членом сім’ї, по вагітності та пологах, на поховання та витрат окремих громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, управління забезпечуватиме безперебійні страхові виплати потерпілим на виробництві та членам їхніх родин, а також медичну та соціальну реабілітацію потерпілих на виробництві та інші належні види допомоги.

Поряд з цим правлінням новоствореного фонду прийнято низку постанов, якими буде покращено обслуговування застрахованих осіб. Так, із 1.01.2018 року діючу систему замовлення та розподілення пільгових путівок на відновлювальне лікування замінить адресне забезпечення реабілітації, яке дає право самостійного вибору застрахованою особою санаторно-курортного закладу для проходження реабілітації після перенесених захворювань і травм. Усю необхідну роботу, пов’язану з підготовкою та оформленням документів, необхідних для отримання застрахованою особою лікування, будуть здійснювати працівники фонду, а не застрахована особа.

Насамкінець зауважимо, що в ході реорганізації всі рахунки двох фондів соціального страхування, що ліквідуються, відкриті ними в органах Держказначейства та в банківських установах, закрито 31 липня ц. р., у зв’язку з чим за декілька днів до цієї дати робочі органи фондів припинили приймати заяви-розрахунки страхувальників. Однак найближчим часом ці заяви-розрахунки прийматимуться у звичному порядку.

Інша проблема, яка виникла нещодавно, – це брак бланків лікарняних листків у лікувальних закладах області та й у цілому по країні, що затримує виплату допомоги по тимчасовій втраті працездатності. Над її вирішенням працює Міністерство охорони здоров’я та запевняє, що після проведення тендеру на закупівлю листків ними буде забезпечено всі регіони країни.

Відділ по зв’язках із засобами масової інформації управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Закарпатській області

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp