Через дощ автобус, що «своїм ходом» діставався в Ужгород із сусідньої області, вирушив від початкової зупинки на вулиці Тиводара Легоцького значно пізніше анонсованого часу, проте майже одразу у транспорті, розрахованому на сотню місць, стало багатолюдно.
Нагадаємо, оскільки він призначений для міських перевезень, кількість стоячих місць у ньому переважає, кількість сидячих – три десятки.
Ужгородці активно оцінюють новинку на дорогах міста. Хтось вважає, що автобус відповідає рівню обласного центру та європейського міста, тому варто мати такий для комунального транспорту міста.
Проте чимало пасажирів зазначали, що Ужгород ще не готовий до такого транспорту, оскільки потрібно зробити капітальні ремонти ряду вулиць, радіуси поворотів не дають змогу маневрувати без виїзду на зустрічну смугу, необхідно також навести лад із водіями, які паркуються на автобусних зупинках, на окремих відрізках дороги потрібно встановити знаки про заборону парковки. Також є побоювання, що суттєво зростуть інтервали між рейсами.
"Такі автобуси – позитивні зміни, які показують, що міська влада дбає про мешканців обласного центру», – каже один із пасажирів.
А для найменших новий транспорт був своєрідним атракціоном – діти активно розглядали новинку, якої ще не бачили в Ужгороді.
Жінка старшого віку експеримент вважає вдалим, ще один із пасажирів підмітив, що для нашого міста треба закупити хоча б півдесятка таких автобусів, адже це може бути однією з візитівок усього Ужгорода.
Петро Бобик, начальник відділу транспорту Ужгородської міської ради, коментує: «Це реальний експеримент, який дасть змогу визначити, чи зможе такий автобус безпечно рухатися вулицями нашого міста. Уже можемо сказати, що новинка зарекомендувала себе тільки з позитивного боку». Також начальник відділу додав, що для забезпечення усіх потреб пасажирів міста, необхідно близько півсотні таких автобусів, а нинішній експеримент може стати початком змін.
{g}
Комерційний директор СП «Електротранс» Володимир Будзан розповідає: «Ми проводимо навчання водіїв, обслуговуючого персоналу. Гарантійний термін – рік. Сусідній обласний центр – Львів – уже кілька років користується такими автобусами і навіть планує закупити ще. Тож якість справді відповідає всім стандартам. Зокрема, двигун виготовлений у Великій Британії».
Ужгородці, яким не було необхідності їхати маршрутом №14, на котрому сьогодні праював новий автобус, могли оцінити його переваги та недоліки, оглянути з 15-ї години, адже він стояв на площі Поштовій. Тут його подивилися також міський голова Ужгорода Богдан Андріїв, його заступники Ігор Фартушок, Василь Гомонай, депутати міської ради, депутат Закарпатської обласної ради Андрій Андріїв.
Сьогодні, 24 вересня, «Електрон» випробовуватимуть на маршруті №21 «вул. Чорновола – Речовий ринок». Рух розпочне об 11-й із вул. Тиводара Легоцького. Протестувати новинку також, як і сьогодні, можна буде безкоштовно.