Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Дорожні роботи на Закарпатті - під загрозою зриву (ФОТО)

21 листопада 2017 р., 15:00

Москаль прокоментував ситуацію

Через відсутність залізничних вагонів та локомотивів, які доставляють витратні матеріали для виробництва асфальту, дорожні роботи на Закарпатті опинилися на межі зриву. Щоб не допустити цього, румунська автодорожня компанія INTEKO, яка ремонтує дороги на Виноградівщині, змушена імпортувати готовий асфальт із Румунії.

– Цього року ми залучили для ремонту закарпатських доріг закордонних підрядників із сучасною технікою і європейським підходом до роботи, – заявляє Геннадій Москаль. – І виявилося, що в Україні немає то щебню, то залізничних вагонів, то локомотивів, то ще чогось. У підрядників із-за кордону це викликало справжній ступор – вони не звикли працювати в режимі постійної нестачі матеріалів. Врешті-решт румунська компанія INTEKO була змушена піти на експеримент – почала завозити готовий асфальт із власного заводу в м.Сату Маре, який розташований за 40 кілометрів від кордону з Україною.
Дорога «Виноградів – Теково – Неветленфолу», яку ремонтують румуни за кошти «дорожнього експерименту», всього за 60 кілометрів від цього заводу, тому асфальт встигають завезти й прокласти вчасно. Але найцікавіше те, що навіть після процедури розмитнення румунський асфальт виявився дешевшим за український. З одного боку це добре, що підрядники знаходять вихід навіть із, здавалося би, безвихідних ситуацій. А з другого боку сам факт імпорту готового асфальту з Румунії – це ганьба для України і безграмотного менеджменту «Укрзалізниці».
Прес-центр ОДА

Схожі новини

Москаль пояснив, кого слід пікетувати за поганий стан доріг у Тячеві
Москаль каже, що на дороги Закарпаття наступного року грошей не буде (Документ)
Москаль розповів, коли відновлять ремонт доріг на Закарпатті
Закарпатська митниця повинна передати на ремонт доріг 155 мільйонів гривень, - Москаль
Москаль: Замість грошей на розбиті закарпатські дороги уряд прислав автодору догану
Москаль: У ВР Балоги роблять усе можливе, щоб зарубати фінансування ремонту інфраструктури Закарпаття
Москаль: «Протягом 2016 року на Закарпатті побувало на 20 відсотків більше туристів, ніж у 2015-му»
Москаль каже, що 90 відсотків ремонту доріг на Закарпатті фінансуються за рахунок «дорожнього експерименту» (СПИСОК)
Москаль - про стан доріг у краї (ВІДЕО)
Москаль: «Ремонт доріг на Закарпатті відбуватиметься незалежно від провокацій, а в багатьох випадках і всупереч їм»

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp