Протягом січня – листопада п.р. фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області розглянули 34 звернення з питань можливих порушень у сфері публічних закупівель. На підставі інформації, оприлюдненої в електронній системі публічних закупівель, проаналізували 63 ризикових закупівель на загальну суму майже 2,1 млрд. гривень.
За результатами проведеної роботи попереджено використання коштів з порушенням законодавства при проведенні 19 процедур. Відповідно до направлених аудиторами рекомендацій про усунення виявлених недоліків, замовники відмінили 14 процедур закупівель на очікувану вартість 1,3 млрд. грн. Також розірвано 5 договорів на очікувану вартість 3,03 млн.г рн.
Крім того, порушення законодавства про закупівлі, що не мають грошового еквівалента (щодо складання тендерної документації та порядку оприлюднення інформації; неправомірного обрання переможця торгів; в частині оцінки кваліфікаційних пропозицій), виявлено під час проведених аудиторами Закарпаття 5-ти ревізій.