Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Ужгородській владі на замітку: як організовані пасажирські перевезення в Луцьку

17 липня 2014 р., 19:09

Спроби підприємця відійти від правил, які диктує міськрада, завершуються розірванням договору і оголошенням нового конкурсу. Тому там усе в порядку

Шквал емоцій щодо підвищення цін на маршрутки до 3 гривень все ще не вщух. Більшість ужгородців обурюється з нової вартості, деякі ентузіасти беруться вираховувати вартість самостійно, і в різних випадках виходить як на користь перевізників, так і споживачів.

Ужгород починають порівнювати зі Львовом та шукати відмінності, які могли б вплинути на тариф. Пропонуємо проаналізувати ситуацію на прикладі обласного центру Волинської області – Луцька. За площею, населенням, сусідством з ЄС тощо вони досить схожі з Ужгородом.

У Луцьку на початку квітня перевізники спробували натиснути на міську раду і вибити собі вартість проїзду 3-3,5 грн. Підприємці погрожували навіть не вийти на маршрути, проте мер Луцька Микола Романюк – чоловік із досвідом, на провокацію він не пішов. Маршрутки людей возили за колишні 1,5–2 гривні до 12 травня. Ціни, визначені перевізниками, визнали економічно необґрунтованими, але ціну таки підняли – до 2,5 гривень на більшість маршрутів, проїзд на коротких оцінили у 2 гривні, на найдовших – у 3. Цікаво, що більшість дорогих, тригривневих маршруток не користуюються правом на таку ціну, бо лучани, яким їхати недалеко, стали економити і відмовлятися від «дальніх» перевезень.

В таких автобусах задня частина без крісел, тобто створений майданчик для інвалідів

Словом, ціна проїзду в Луцьку нижча, а як щодо якості? Наприклад, із 2011 року маршрутки обладнані пандусами для інвалідів-візочників.

Всі автобуси – це великі машини, адже така вимога конкурсу для перевізників.




Найдешевші саме такі габаритні автобуси, ціна проїзду – 2 грн.

 Вигляд салону таких великих маршруток

Спроба підприємця відійти від правил, які диктує міськрада, завершуються розірванням договору і оголошенням нового конкурсу.

Старих автобусів в Луцьку практично немає

Чому це стало можливим? По-перше, в автобусах видають квитки, на маршруті працюють контролери, які змушують безбілетників сплатити 20-кратну вартість проїзду.

Але найголовнішою перевагою є GPS-навігатори, які беруть підприємця «на гачок» повністю. Система дозволяє контролювати інтервал руху, графік, швидкість, час зупинки. Лучанам не раз доводиться чути, як до водія телефонує розгніваний власник і той незграбно пояснює, чому вже 15 хвилин стоїть біля ринку. А виглядає це ось так.

На сайт виводиться точне місце перебування та інформація про автобус

І найголовніше: якщо добре взятися за підприємців, вони починають дбати про людей самі. Так Луцьке ПП «АТП №1» з власної ініціативи вирішило встановити в маршрутках безкоштовний Wi-Fi, щоб залучати більше пасажирів.

У той час, як в Ужгороді головними визнали перевізників – і тому маємо те, що маємо.

7dniv.info

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp