Про це виданню
«Mukachevo.net» розповів спікер словацької компанії Томаш Ковач. За його словами, наразі визначені два можливі варіанти маршруту цього поїзда.
Одним із кроків до запуску залізничного сполучення є відкриття пункту перетину кордону Матьовце–Павлово, і в цьому зацікавленість є як з боку УЗ, так і з боку словацької компанії, підкреслив Ковач.
«Метою цього проекту є забезпечення залізничного сполучення з Кошице в Ужгород і подальшого широкого сполучення Київ – Ужгород – Матьовце – Кошице – Братислава – Прага», – заявив він.
За словами Ковача, перший розглянутий варіант організації залізничного сполучення полягає в заміні колісних пар поїзда з євроколії на український стандарт і навпаки в Матьовце, для чого там необхідно створити відповідну інфраструктуру. Другий варіант – продовження європейської колії з Матьовце до Ужгорода. В цьому випадку добудувати необхідно всього 11 км залізничного полотна.