Планується побудувати 1,5 кілометри земляного полотна та 1,5 кілометри облаштувати дорожнім одягом та здійснити капітальний ремонт на відрізку лісової дороги протяжністю 1,5 кілометри.
Ці заходи значно покращать умови роботи державної лісової охорони та єгерської служби. Адже розвиток транспортної інфраструктури дозволить лісівникам ефективніше вести лісове господарство, оскільки дороги будуються у важкодоступних місцях, де є перестигла деревина. «Будівництво нових лісових доріг потрібне не лише лісівникам, нові транспортні артерії вкрай необхідні і мешканцям найближчих сіл. Окрім того, лісові дороги дозволяють прискорити заходи з відновлення лісів, залісення територій та надають можливість вчасно здійснювати протипожежні заходи і заготівлю деревини», - відзначив Іван Барна, директор Міжгірського держлісгоспу.
Процес виконання будівельних робіт здійснюється власними силами в підприємства власною дорожньо-будівельною технікою, а саме: екскаватор гусенечний Caterpillar 320 D2L , екскаватор ЕО-2621 та самоскид КаМАЗ 45143Дороги будуються за власні кошти державного лісогосподарського підприємства.
Побудовані дороги мають велике значення в забезпеченні сталого розвитку лісового господарства, раціонального використання ресурсного потенціалу, охороні лісів від пожеж, виконанню робіт по ліквідації шкідників та хвороб деревостанів та рекреаційному використанню лісів.
Прес-служба Закарпатського ОУЛМГ