Із роботою Ужгородської міської ради знайомилися студенти ІІ курсу за напрямом «Право» природничо-гуманітарного коледжу Ужгородського національного університету. Це входить до програми ознайомчо-навчальної практики майбутніх правників і вже є традиційним.
Про організацію роботи міської ради на зустрічі у сесійному залі розповіла керуючий справами виконкому Олена Макара, разом із представниками управління правового забезпечення Артемом Беляковим та Світланою Зеленяк відповідала на запитання студентів. Вони докладно цікавилися, як вирішуються проблеми, з якими звертаються ужгородці, як працює механізм місцевої ініціативи, петицій, як надаються відповіді на інформаційні запити, чи зміняться тарифи на комунальні послуги для мешканців сіл у разі об’єднання з містом в ОТГ та багатьма іншими питаннями.
Відтак молодим людям організували «екскурсію» першим поверхом адмінбудівлі Ужгородської міської ради, де після масштабної реконструкції для створення зручностей відвідувачам і працівникам діють Центр надання адміністративних послуг, реєстраційні служби, відділ роботи зі зверненнями громадян, загальний відділ. Безпосередньо у структурних підрозділах, від адміністраторів ЦНАПу студенти дізнавалися про новації у роботі, програмне забезпечення для надання послуг, електронний документообіг, який діє у міській раді, електронну чергу, процедуру опрацювання документів, функції рецепції, де консультують і скеровують, допомагають із пакетами документів, необхідних для отримання послуги чи вирішення питання. Вихованці коледжу були здивовані, що чимало послуг Ужгородською міською радою надається протягом 24 годин.
Ужгородська міська рада