Ужгородський міський голова Богдан Андріїв та начальник Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області Євген Когутич сьогодні підписали «Угоду про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг із державної реєстрації актів цивільного стану». На події були присутні також заступник міського голови Ігор Фартушок, керуючий справами виконкому міськради Олена Макара, заступник начальника Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області Маріанна Готра, в.о. начальника Центру надання адміністративних послуг Ужгородської міськради (ЦНАПу) Леся Крайниківська.
Відповідно до цієї угоди працівники ЦНАПу згодом запровадять надання додаткових послуг, насамперед – зміну імені, по батькові, прізвища, розірвання шлюбу за згодою сторін, видачу свідоцтва про смерть. Ішлося також про запровадження у перспективі послуги «шлюб за добу».
Перелік послуг затверджується рішенням виконкому міськради, звернутися по них можна буде не лише, як звично, у відділ Державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС), а й у ЦНАП.
Угода, серед інших обов’язків сторін, передбачає, що і працівники юстиції, і міської ради зобов’язуються шляхом зменшення витрат, часу та коштів максимально удосконалювати, спрощувати, скорочувати та оптимізувати надання послуг. Для цього, за необхідністю, проводитимуть взаємні консультації, обговорення, створюватимуть спільні комісії, разом вирішуватимуть організаційні та технічні питання. Міська рада, а саме – ЦНАП – зобов’язується забезпечити прийом пакетів документів від тих, хто буде звертатися по надання послуг та видачу їм результатів. Усе це – для зручності громадян, щоб люди не витрачали зайвий час і зусилля, адже у ЦНАПі Ужгородської міськради, як відомо, гнучкий графік роботи, діє електронна черга.
Про дату, відколи буде запроваджено нові послуги, буде повідомлено додатково. Наразі працівники ЦНАПу ще пройдуть навчання, буде впроваджено доопрацьовану комп’ютерну програму забезпечення Державного реєстру актів цивільного стану громадян в експлуатацію.
Ужгородська міська рада