Такі дії стали тут системними.Аби привабити покупців, торговий заклад, що знаходиться в самісінькому центрі міста, періодично проводить різні акції. Навіть випускає спеціальний рекламний буклет, де вказує для порівняння старі й нові ціни на товар. Останні значаться також на цінниках, що розміщені під пропонованою продукцією. Ось лишень одна біда – вони не завжди сходяться з тими, які вибивають на касі.
У неділю, 11 листопада, ми теж завітали в берегівський “Шпар”, вирішили придбати любимий чай TESSO, який саме оголосили в акцію. На ціннику, як і в рекламному буклеті, вказувалась пільгова ціна – 16 грн. 90 коп. Коли ж підійшли до каси, нам вибили чек на… 35 грн. 60 коп. Не худо! Всього якихось 28 гривнів 60 копійок додали.
Касир Денис одразу переадресував вину на… комп’ютер і покликав “на підмогу” старшу колегиню Наталію, яка разом з відповідальною в той день за порядок в залі теж Наталією довго пояснювали, чому так сталося:
“Просто працівники розклали пачки не в той ряд, куди б мали, мабуть, місця не вистачило.”
Якби і так, то цінник треба було зняти й наліпити новий.
“Ми, звичайно, винуваті, якщо хочете, повернемо вам різницю,”- запевнила менеджер.
Подібна ситуація повторилась і з фірмовим кефіром “Ферма”, під яким стояла ціна 22 грн. 50 коп., а на касі вибили 28.50. Додали всього 6 гривень. Та що це для бідного пенсіонера – дрібниця!
У рекламному буклеті вказували також акційну ціну на халву – 9.90, а на прилавку лежав соняшниковий продукт за 17 гривнів з копійками.
Гадаємо, не складно підрахувати, скільки надлишкових грошей таким чином “наварює” суперовий супермаркет. Ми назвали лише один з епізодів, коли уважний покупець зіставив ціни на прилавку і в касовому чеці. А тепер задуймамось: хто ці папірці звіряє? Із 100 відвідувачів у найкращому випадку 2-3. Решта ж навіть не бере чек. Цим і користуються спритні ділки прилавку.