Нова вулиця з'єднає вулицю Митрополита Володимира з кільцевою розв'язкою на трасі Київ-Чоп. Зводять нову вулиця задля розвантаження трафіку у місті, особливо у "години пік" при виїзді з міста на міжнародну трасу.
Цього тижня вже розпочалося виконання підготовчих робіт по об’єкту будівництва "Будівництво вулиці Шептицького Андрея в м.Мукачево Закарпастької області". Проектною організацією виготовлено проектно-кошторисну документацію та отримано позитивний експертний звіт. Загальна кошторисна вартість об’єкту становила 23 млн. 526 тис. грн. Згідно проведених тендерних закупівель заключено договір з підрядною організацією ТзОВ “Техно-Буд-Центр” на виконання робіт на загальну суму 20 млн. 706 тис. грн.
Довжина ділянки проектування 566,4 м. Початок траси - відмикання від автодороги Київ-Чоп. Заїзд запроектовано із розв’язки з круговим рухом. Закінчення - примикання до вул.Митрополита Володимира з влаштуванням розв’язки з круговим рухом. Кругова розв’язка на примиканні до вул.Митрополита Володимира запроектована з центральним острівцем діаметром 19 метрів обмеженим бордюром піднятим над рівнем проїзної частини на 10 см. Проектом передбачено двосхилий бордюрний поперечний профіль двосмуговий з шириною смуги 3,5 м та смугою безпеки 0,5 м. Справа запроектовано влаштування спільної велосипедно-пішоходної доріжки шириною 3 м, зліва велосипедна доріжка з одностороннім рухом шириною 1,85 м. На підходах до кругових розв’язок розміщені пішохідні переходи, що проходять через острівці безпеки. Покриття на пішохідному переході в межах острівця виконується з бруківки і підняте над проїзною частиною на 3 см, що дає змогу безперешкодного руху для маломобільних груп населення.
Вулиця запроектована двосмуговою з однією смугою руху в одному напрямку. Тип дорожнього одягу проїзної частини: нижній та верхній шар основи з фракціонованого щебню товщиною по 15 см; нижній шар асфальтобетону товщиною 10см та верхній шар асфальтобетону товщиною 5 см.
Проектом передбачено влаштування одностороннього кювету. В нижніх точках пилкоподібного поздовжного профілю встановлюються, при бордюрі, зливоприймальні колодязі. Скид із колодязів виконується у металеві труби діаметром 325 мм, далі у водовідвідну канаву та у існуючу канаву, що проходить вздовж траси. На перетині трасою існуючої канави влаштовується водоперепускна труба. Труба діаметром 1,5 м довжиною 42 м встановлюється на фундамент із монолітного бетону на основі із щебеню.