25 січня, у п’ятницю, з 10.00 до 14.00в Ужгородському прес-клубі проходитиме тренінг: «Напередодні виборів: як правильно розуміти та інтерпретувати дані соціологічних опитувань». Організатори: Фонд «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва, Ужгородський прес-клуб.
Учасники:
Ірина Бекешкіна - кандидат соціологічних наук, директор Фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва
Петро Бурковський - політичний аналітик Фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва
Юрій Горбань – журналіст, комунікаційний менеджер Фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва
Андрій Сухарина – політичний аналітик Фонду «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва.
До участі запрошуються представники ЗМІ, громадські активісти.
Питання до обговорення:
- Як не потрапити на «гачок» фейкових опитувань! (Приклади свідомого та ненавмисного оприлюднення фальшивих соцопитувань).
- Які запитання має поставити журналіст перед оприлюдненням даних соцопитувань?
- Невинні «маніпуляції» в представленні числової інформації: як від них убезпечитися?
- Важливість розрізнення фактуальної та оціночної інформації.
- Пастки неповної інформації.
- Наскільки точні репрезентативні опитування громадської думки? Що означають похибки й імовірності в дослідницьких прес-релізах?
- Можливі причини розбіжностей у результатах опитувань.
- Якою мірою можливо передбачити результат виборів завдяки передвиборчим опитуванням?
- Специфіка використання соціологічних даних в передвиборчий період.