Цього року за результатами проведеного професійно-технічними навчальними закладами аналізу регіонального ринку праці, вивчення потреб міст і районів Закарпаття у первинній професійній підготовці, перепідготовці краян з робітничих професій проліцензовано 27 робітничих професій, з яких 10 – нових. Про цепоінформувала заступник директора департаменту–начальник управління дошкільної,загальної середньої та позашкільної освітиоблдержадміністрації Ганна Сопкова.
«Більшість професій – інтегровані з двох складових, що дає випускникам більше можливостей у працевлаштуванні. Такий підхід зобов’язує керівників професійно-технічних навчальних закладів модернізувати навчальні майстерні. На цю мету з обласного бюджету Закарпаття виділено 3 млн 200 тис. грн, з яких профінансовано 1 млн 382,6 тис. грн. Ці кошти дозволили на новітньому обладнанні у 9 нових майстернях готувати робітничі кадри з таких професій, як: продавець продовольчих танепродовольчихтоварів, офіціант, бармен, кондитер, електрогазозварник, швачка, кравець, перукар (перукар-модельєр), слюсар з ремонту автомобілів», - розповіла Ганна Іванівна.
«Завершення фінансування модернізації матеріально-технічної бази окремих професійно-технічних навчальних закладів краю дозволить здати в експлуатацію ще в цьому році 11 реконструйованих та переобладнаних навчальних майстерень у восьми навчальних закладах, що значно покращить організацію навчально-виробничої роботи», - зауважує посадовець.
«Це дасть змогу завершити процес перепрофілювання окремих професійно-технічних навчальних закладів, інтеграції та запровадження нових професій, у тому числі і вилучення тих професій, якими перенасичений регіональний ринок праці. Зокрема: оператор комп’ютерного набору, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, секретар керівника чи то організації, чи підприємства, чи установи», - резюмує заступник директора департаменту–начальник управління дошкільної, загальної середньої та позашкільної освітиЗакарпатської ОДА Ганна Сопкова.
Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА