Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Москаль: «Скаргами в соцмережах ремонт доріг почати неможливо»

10 квітня 2019 р., 14:05

Голова ОДА прокоментував заяви мешканців Петрова на Виноградівщині щодо жахливого стану міжнародної траси М-26

– Я особисто вже неодноразово роз’яснював мешканцям Закарпаття особливості реформи в дорожній галузі й перепідпорядкування автомобільних доріг різним структурам. 

Зараз роз’яснюю публічно ще раз – для мешканців с.Петрово Виноградівського району, котрі пишуть у соцмережах, наче я погано прийняв їх у облдержадміністрації. Отже, внаслідок реформування дорожньої галузі постановою Кабінету міністрів України на баланс обласної державної адміністрації передані дороги обласного й районного значення. Комунальні дороги як і раніше залишилися на балансі сіл, селищ, міст і об’єднаних територіальних громад, а міжнародні, національні, регіональні й територіальні дороги знаходяться на балансі Міністерства інфраструктури України (конкретніше – в Службі автомобільних доріг України). 

Мешканці с.Петрово перед тим, як іти в облдержадміністрацію, могли спокійно прийти до свого сільського голови й спитати, на чиєму балансі знаходиться їхня дорога. Оскільки вони не пішли до нього, пояснюю я: дорога М-26 «КПП «Вилок» – Вилок – Неветленфолу – КПП «Дяково» протяжністю 18,9 кілометрів, яка пролягає через Петрово, є міжнародною дорогою державного значення й перебуває на балансі Служби автомобільних доріг Міністерства інфраструктури України. До дорожньої реформи на капітальний ремонт цієї дороги в 2016 році було виділено 62 мільйони гривень, а в 2017-му – 58 мільйонів гривень.

Після дорожньої реформи ні обласна державна адміністрація, ні обласна рада не мають до цієї дороги жодного відношення. Робити чи не робити тут капітальний ремонт, вирішує виключно Кабінет міністрів України. На жаль, після дорожньої реформи Кабмін не виділив на дорогу М-26 жодної копійки. Тому для продовження ремонту мешканцям Петрова слід іти не в облдержадміністрацію і не в обласну раду, а в Кабінет міністрів України або його підрозділ – Службу автомобільних доріг. Заяви чи скарги на голову ОДА в соцмережах ремонту абсолютно не допоможуть.
До речі, інформую мешканців Петрова, що додатковим джерелом для ремонту дороги М-26 може бути субвенція на соціально-економічний розвиток 73-го мажоритарного округу, народним депутатом від якого є Іван Балога, за котрого голосували й виборці Петрова. Шановний нардеп неодноразово отримував багатомільйонну субвенцію на свій округ, однак на ремонт дороги М-26 не виділив ні копійки. То невже мешканці Петрова не хочуть спитати свого нардепа, чому він не допомагає своїм виборцям?

Схожі новини

Москаль: «Протягом 2016 року на Закарпатті побувало на 20 відсотків більше туристів, ніж у 2015-му»
Москаль каже, що 90 відсотків ремонту доріг на Закарпатті фінансуються за рахунок «дорожнього експерименту» (СПИСОК)
Москаль - про стан доріг у краї (ВІДЕО)
Москаль: «Ремонт доріг на Закарпатті відбуватиметься незалежно від провокацій, а в багатьох випадках і всупереч їм»
Москаль проінспектував ремонт автодоріг на Іршавщині (ФОТО)
Москаль має пропозицію до мешканців Берегівщини (ДОКУМЕНТИ)
Москаль пояснив, кого слід пікетувати за поганий стан доріг у Тячеві
Москаль каже, що на дороги Закарпаття наступного року грошей не буде (Документ)
Москаль погодив у Києві список доріг, які ремонтуватимуть на Закарпатті за кошти «дорожнього експерименту» (Список)
Москаль розповів через що гальмується ремонт доріг у краї

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp