Слідство у справі про авіакатастрофу літака Sukhoi Superjet 100 в Росії призначило спеціальну експертизу дій рятувальників аеропорту Шереметьєво. Про це повідомило високопоставлене джерело в правоохоронних органах Ленте.ру.
За його словами, перед експертами поставлено більше 50 питань. Зокрема - про адекватність дій рятувальників і відповідність їх нормативних документів з міжнародними вимогами."На цей момент встановлено, що сигнал "тривога" був оголошений керівником польотів через 80 секунд після посадки пошкодженого аварійного борту 89098, хоча, за нормативними актами, це повинно бути зроблено відразу після отримання тривожного сигналу від SSJ-100, або щонайдовше - до початку зниження повітряного судна", - сказало джерело.Він також зазначив, що, як встановило слідство, перший прибулий до палаючого SSJ-100 рятувальний автомобіль виїхав з депо, а не з точки збору аварійно-рятувальних формувань, розташованої на траверсі злітно-посадкової смуги. Більш того - за наявною інформацією, на точці збору в момент посадки аварійного борту техніки взагалі не було.Джерело уточнило, незважаючи на те, що посадка передбачалася в штатному режимі, з борту 89098 був поданий сигнал лиха, отримавши який, рятувальники змушені були вивести техніку. Але цього, як випливає зі свідчень співробітників, і з даних об'єктивного контролю, у повному обсязі зроблено не було.Зокрема, із шести аварійно-рятувальних автомобілів Elefant, які мали брати участь у гасінні палаючого SSJ-100, у перші шість хвилин були задіяні лише два. Причому вони були завантажені тільки водою, а не піною, необхідною при гасінні палива, що розлилося.Нагадаємо, під час аварійної посадки в аеропорту Шереметьєва 5 травня загорівся літак Sukhoi Superjet 100 із 78 людьми на борту, 41 людина загинула.Основною версією загибелі людей під час аварії в Шереметьєві є помилка пілотів.