В одному ‒ щодо стану дороги Пийтерфолво ‒ Вилок, де рух автотранспорту дуже інтенсивний, а дорожнє покриття має суттєві дефекти у вигляді вибоїн і руйнування проїжджої частини. З місцевих бюджетів виділені кошти для ремонту цієї дороги, але їх не вистачить навіть для ямкового ремонту. Тож обласні обранці просять цей відрізок дороги державного значення привести в належний експлуатаційний стан.
В іншому запиті депутати порушили питання щодо стану справ Міжнародного аеропорту "Ужгород". У документі сказано, що «15 березня ц.р., після трирічної перерви, в урочистій обстановці за участю Президента України відновив свою роботу аеропорт «Ужгород». При цьому, владою та новопризначеним керівництвом аеропорту було анонсовано «відновлення» регулярних авіарейсів Київ-Ужгород, щоправда, через Львів і тільки раз на тиждень. Також обіцяно громадськості, що ці рейси стануть частішими й будуть далеко не єдиними, оскільки планується розвивати інші напрямки авіасполучення, в т.ч. і міжнародні».
Та, як відомо, невдовзі прозвучала інформація в ЗМІ про нерентабельність цього рейсу і таке інше.
Далі в депутатському запиті наголошується і на тому, що з 2016 року аеропорт Ужгород» функціонує тільки завдяки фінансовій підтримці обласного бюджету, з якого протягом цих років було витрачено майже 16 млн грн. У обласному бюджеті на 2019 рік на Програму підвищення ефективності функціонування Закарпатського обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Ужгород» на 2017-2020 роки закладено ще 11 млн грн. Тепер ідеться про додаткові видатки на покриття збитків АТ "Мотор Січ".
Ясна річ, обласна рада спільно з облдержадміністрацією стільки років докладають зусиль для того, щоб єдиний в області аеропорт працював на повну потужність і виконував своє цільове призначення. Тим більше, що постановою Кабміну України від 24 лютого 2016 року №126 затверджено Державну цільову програму розвитку аеропортів на період до 2023 року. Досягнути поставлену мету серед іншого у заходах цієї програми пропонується шляхом залучення приватних інвестицій у розвиток аеропортів; забезпечення створення правових та організаційних передумов для залучення інвесторів до розвитку аеропортів як експлуатантів аеропортів; проведення відповідними органами державної влади разом з органами місцевого самоврядування інвентаризації земель аеропортів та аеродромів; інтеграції інфраструктури аеропортів до інфраструктури міського автомобільного та залізничного транспорту для створення цілісних транспортних вузлів з поєднанням усіх видів транспорту.
Та, як стверджують депутати від фракції КМКС, жодне із цих стратегічних завдань не знайшло свого відображення в Програмі підвищення ефективності функціонування Закарпатського обласного комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Ужгород» на 2017-2020 роки або ж в напрямах діяльності і заходах, затверджених рішенням облради на 2019 рік на виконання цієї обласної цільової програми. А тому, враховуючи необхідність невідкладного прийняття обґрунтованих і виважених управлінських рішень у сфері забезпечення авіасполучення області, вибору і формування стратегії його розвитку, обласні обранці просять: провести інвентаризацію земель аеропорту та аеродрому, розміщеного в місті Ужгороді, а також приаеродромної території, забезпечити належний правовий режим їх використання; провести інвентаризацію нерухомого майна аеропорту «Ужгород», визначити його реальну ринкову вартість і перевірити цільове використання; розробити стратегію розвитку аеродромних та аеропортових об’єктів області із врахуванням положень Державної цільової програми розвитку аеропортів на період до 2023 року; забезпечити створення правових та організаційних передумов для залучення інвесторів до розвитку аеропорту «Ужгород», як експлуатанту аеропорту.
Депутати підтримали обидва запити колег від фракції КМКС і скерували у відповідні інстанції для розгляду і вирішення.
Прес-служба облради