Окрім того, вважається, що такі співробітники більше цінують баланс між роботою та особистим життям, цікаві та масштабні завдання і звертаються увагу на те, як робота, яку вони виконують, пов’язана з їх цінностями та особистою місією. Але чи відповідає теорія реальності? Hh.ua | grc проаналізував, яку роботу шукають представники покоління Y.Загалом міленіалами (особами від 19 до 35 років) було розміщено 58% всіх резюме, сайту hh.ua | grc. Наразі це найактивніша вікова група в питанні пошуку роботи. Важливо пам’ятати, що в цю кількість входять не тільки кандидати, які наразі перебувають без роботи, а й ті, хто готовий змінювати поточного роботодавця заради більш привабливої пропозиції. Це може підтверджувати думку, що пошукачі з покоління Y вже не готові працювати десятиріччями в одній і тій самій компанії.
СТРУКТУРА РЕЗЮМЕ ЗА ПРОФСФЕРАМИДля кандидатів-міленіалів найбажанішими галузями є «Початок кар'єри», «ІТ, телеком», «Продажі», «Маркетинг», «Адмін. персонал». А от у профсферах «Бухгалтерія», «Транспорт», «Виробництво» показники у цій віковій групі дещо нижчі, ніж в середньому на ринку праці.
Цікаво, що у профсфері «Початок кар’єри», яка займає лідируючі позиції за кількістю резюме, CV розміщують не тільки кандидати без досвіду. Практично кожне п’яте резюме в ній належить пошукачу, який має за плечима певний професійний стаж (іноді більше 6 років), але наразі хоче реалізувати себе в новій галузі. Найпопулярніші спеціалізації профсфери «Початок кар’єри» для пошукачів-міленіалів: «IT та мультимедіа», «Мистецтво, розваги, ЗМІ», «Продажі», «Маркетинг, реклама, PR» тощо.
Окрім того, до найбажаніших спеціалізацій для кандидатів віком від 19 до 35 років увійшли «Програмування», «Управління проектами», «Web майстер» та «Web інженер» в профсфері IT та «PR, маркетингові комунікації», «Інтернет-маркетинг» та «Копірайтер» у профсфері «Маркетинг, реклама, PR».
ГРАФІК ТА ТИП ЗАЙНЯТОСТІ
Побажання щодо майбутніх типу зайнятості та графіку роботи пошукачів-міленіалів ілюструють тенденцію росту популярності гнучкої роботи та часткової зайнятості. Не дивлячись на те, що такі формати мають ряд підводних каменів як для співробітників, так і роботодавців, в очах кандидатів з покоління Y вони досить привабливі. Так, майже кожен п’ятий пошукач цікавиться роботою із частковою зайнятістю, 17% шукають пропозиції із гнучким графіком і 16% - віддалену роботу.
МІГРАЦІЙНІ НАСТРОЇІснує думка, що міленіали не тільки з легкістю змінюють роботодавців, але й країни проживання. Аналіз бази резюме hh.ua | grc це підтверджує. На осіб, віком від 19 до 35 років, припадає 60% всіх резюме, де пошукачі декларують свою готовність до переїзду. У топ-5 найбажаніших країн для «ігреків» входять Польща (17%), Німеччина (7%), Китай (6%), Італія (5%) та США (5%). При чому, якщо до переїзду у більшість з цих країн частіше готові спеціалісти з профсфер «ІТ, телеком», «Початок кар'єри» та «Маркетинг», то у Китай прагнуть представники таких профсфер, як «Адмін. персонал» та «Виробництво».